Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

ik hoop er iets oud klinkends uit te halen…Leuke combi juist juno60 en prologue. Niks doet warm pads/strings zoals de juno60. Ik kom daar op de prologue niet bij in de buurt, die weer goed is in arpeggio's leads en bassen, voor mij. Hier staan ze boven elkaar als mijn enige hardware poly'sDe juno 60 staat even opzij weg en als ik klaar ben met mijn belachelijk drumbrains trig project krijgt de prologue die plek links aan mijn arm. De ere plek.ik hoop er iets oud klinkends uit te halen…
.Kan zeker, maar in mijn specifieke situatie wordt het dan wel ietsje complex en vervelend. De Pyramid werkt track/patterns based, wat die work around van de pgm change een bar eerder programmeren niet echt top maakt, maar als het niet anders kan...nee hoor geen probleem.
kun je je program change dan niet gewoon een bar eerder sturen?
Ik heb de usb poort eruitgesoldeerd en ritueel verbrand in de tuin![]()

Onder Windows had ik soortgelijk gedoe. Opgelost dankzij Timmetje Shoebridge:Bekijk bijlage 3873333
Hier krijgt hij zijn laatste kans. uren kloten drivers installeren verwijderen, usb, midi, andere mac, andere kabels
midi time out iemand?
USB wou ie zien en nu weer niet meer
stenen kloten krijg ik ervan, lijkt wel of k in een daw samples lig te luisteren, even gezellig
Jexus sounds er op in 't slechtste geval en de rest de boom in![]()