Ik heb nieuwe side panels voor m'n Behringer RD8 en ook voor de Deepmind gefabriceerd.
alles van Eiken en (experimenteel....) gezapped met hoog voltage.
Dat is gaaf zeg, op het werk doen ze dat ook om PCB ontwerpen te testen, op printplaten dus, dan is het niet goed als het er zo uitziet, maar in eiken is het heel tof!
) gezapped met hoog voltage.

zat ik altijd al te trommelen met mijn vingers en met deze controller kan ik dat omzetten in bruikbare drumpartijen. Kernonderdelen zijn een 5-tal Force Sensing Resistors (FSR), een Teensy 2 microprocessor en de software met behulp van Arduino. De behuizing en bijbehorende pads zijn met een 3D printer gemaakt en ontworpen in Fusion 360. De vorm van het instrument is helemaal aangepast aan de vorm van mijn linkerhand en vingerstand. Foto 1 is uiteraard het instrument zelf, foto 2 is de controller box, waarin de teensy 2, de schakelaars en de potmeter zijn opgeborgen. Met een combinatie van schakelaars en potmeter kan ik een voorgeprogrameerde soundbank inladen en/of de sounds on-the-fly nog aanpassen. Het geheel wordt via USB aan de computer gehangen en verschijnt dan als MIDI device in mijn DAW.