Alles sinds mijn laatste post is nu als het goed is bijgewerkt.
FF een vraagje, zijn er mensen die een idee hebben welke kant op te gaan met de playlist? Is het zo gewoon goed, dat het een soort archief is? Of zijn er ideeën om er meer uit te halen?
Ik had al tips naar je ge-pmmed maar hier nogmaals:
- maximaal 1 nummer per album of zelfs maximaal 1 nummer per artiest in de playlist. Zo is er meer diversiteit, komen singles beter aan bod en krijgen artiesten met een heel album niet onevenredig veel aandacht. Bovendien duurt dan niet zo lang voordat alle nummers voorbij komen als de lijst zich verder uitbreidt.
- maak een speciaal synthforum account aan op Spotify. Je kan dan meerdere playlists maken, met de contest songs bijvoorbeeld maar ook met songs uit de release sectie (ook maximaal 1 nummer per album ter promo).
Oh ja! natuurijk: deel de playlist op social media.. zo trek je meer luisteraars. Je kan in Spotify ook playlists delen. Misschien als voorwaarde stellen voor deelname?
Nog aanvullend op een evt. Synthforum account op Spotify: zo kan je bij genoeg aanbod ook playlists per genre maken.
Die release is teruggetrokken want ik ga nieuwe masters aanleveren. over een tijdje staat hij er weer als het goed is. Ik laat wel weten als het zover is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.