Wat ik ook zo grappig vind, men valt hier over het feit dat 1 persoon, persoonlijk wordt aangevallen, maar dat is precies hoe door diezelfde mensen gedacht wordt over Behringer. Men heeft het er altijd over dat Uli persoonlijk een enorme eikel is die snode plannetjes hoog in zijn toren in zijn eentje aan het bedenken is, inclusief het bedenken van flauwe marketing filmpjes. Dat is natuurlijk ver van de werkelijkeheid, hier zit gewoon een reclame/marketing team achter die dat voor zijn kiezen neemt. Het is maar de vraag of Uli alles eerst persoonlijk te zien krijgt wat er naar buiten gaat. Hoeveel reclame campagnes zijn er in het verleden niet verkeerd gegaan? Coca Cola, Nike United Colors Of Bennetton, noem maar op. Wordt daar meneer Nike en meneer Coca Cola op aangesproken? Dit komt alleen maar omdat Uli vaak zelf persoonlijk betrokken is met de richting van product ontwikkelin en ook personlijk contact zoekt met zijn customers (via Facebook/Gearslutz etc.), persoonlijk vind ik dat heel gaaf en een dappere move (en ik weet dat een aantal van jullie daar heeeeeeel anders over denkt), waar andere CEO's een voorbeeld aan zouden kunnen nemen (ipv van in hun ivoren toren te blijven hangen).