Nieuwe synth van KirN -Corksniffer

Sommige mensen zijn nou eenmaal snel triggered. Vooral dit soort spoiled figuren die hun wijsheid enkel van blogs bij biased reporters vandaan halen. En dan vervolgens laten zien hoe slim ze zijn door hun eigen spullen te slopen en te uploaden naar twitter. Uli komt denk ik niet bij van het lachen. :D

Beter reclame (gratis) is onmogelijk :)

Wat ik ook zo grappig vind, men valt hier over het feit dat 1 persoon, persoonlijk wordt aangevallen, maar dat is precies hoe door diezelfde mensen gedacht wordt over Behringer. Men heeft het er altijd over dat Uli persoonlijk een enorme eikel is die snode plannetjes hoog in zijn toren in zijn eentje aan het bedenken is, inclusief het bedenken van flauwe marketing filmpjes. Dat is natuurlijk ver van de werkelijkeheid, hier zit gewoon een reclame/marketing team achter die dat voor zijn kiezen neemt. Het is maar de vraag of Uli alles eerst persoonlijk te zien krijgt wat er naar buiten gaat. Hoeveel reclame campagnes zijn er in het verleden niet verkeerd gegaan? Coca Cola, Nike United Colors Of Bennetton, noem maar op. Wordt daar meneer Nike en meneer Coca Cola op aangesproken? Dit komt alleen maar omdat Uli vaak zelf persoonlijk betrokken is met de richting van product ontwikkelin en ook personlijk contact zoekt met zijn customers (via Facebook/Gearslutz etc.), persoonlijk vind ik dat heel gaaf en een dappere move (en ik weet dat een aantal van jullie daar heeeeeeel anders over denkt), waar andere CEO's een voorbeeld aan zouden kunnen nemen (ipv van in hun ivoren toren te blijven hangen).

Dat gezegd zijnde is er wél een verschil tussen een persoon die een persoon persoonlijk aanvalt, of een bedrijf dat een persoon persoonlijk aanvalt. Of je dat verschil relevant vindt, is een tweede. En als je dat verschil belangrijk vindt, moet je reactie natuurlijk ook richting het bedrijf en niet richting de persoon Uli zijn. Daar wordt wel eens tegen gezondigd... :)

Persoonlijk gok ik dat de persoon Uli hier wel voor iets tussen zit hoor.

Dat gezegd zijnde is er wél een verschil tussen een persoon die een persoon persoonlijk aanvalt, of een bedrijf dat een persoon persoonlijk aanvalt.

Da's waar.... Maar ik vind de reactie van die mensen vaak gewoon te overtrokken en hypocriet, richt het dan idd naar het bedrijf als geheel en niet naar Uli persoonlijk...

Wie zegt dat het wijn is en geen druivensap?

Ook zonde.

of bloed van dooie hoeren
jon-stewart-confused-what.gif - Click image for larger version  Name:	jon-stewart-confused-what.gif Views:	0 Size:	482,3 KB ID:	3742968

Sonicstate past nu ook censuur toe. Ze projecteren even hun mening in de podcast en gooien vervolgens de comment section op YouTube dicht. Triest. :frons:

En die Ty Unwin kan ik echt niet uitstaan, wat een elitaire hypocriet is dat. Hoeveel meuk die wel niet endorsed heeft over de jaren heen. :r

Laatst gewijzigd:
Ze projecteren even hun mening in de podcast en gooien vervolgens de comment section op YouTube dicht.

Nou ja, zou 1 uur en 18 minuten niet "even" noemen. ;) En als ik al die bla-bla werkelijk zou afluisteren, ben dan te moe om nog commentaar te geven...

Maar serieus, inderdaad zwak om de comments uit te schakelen.

Ik heb maar een TD-3 besteld om Uli een hart onder de riem te steken.

:D Nou, als je zo emotioneel wordt van een ruzietje tussen twee welbemiddelde volwassen mannen die je niet eens persoonlijk kent dat je je eigen spullen sloopt om een statement te maken wordt het misschien tijd voor een troostend gesprek met een psycholoog.

Als het daadwerkelijk het bloed van een verscheiden prostituee blijkt te zijn had hij (of zij) dat al veel eerder moeten doen. ;)

Sonicstate past nu ook censuur toe. Ze projecteren even hun mening in de podcast en gooien vervolgens de comment section op YouTube dicht. Triest. :frons:

En die Ty Unwin kan ik echt niet uitstaan, wat een elitaire hypocriet is dat. Hoeveel meuk die wel niet endorsed heeft over de jaren heen. :r

UPDATE!

*Note: Comments have been set to Youtube holding "potentially inappropriate for review"after the level of hatred displayed which resulted them in being temporarily switched off.

I stand corrected.

Als het daadwerkelijk het bloed van een verscheiden prostituee blijkt te zijn had hij (of zij) dat al veel eerder moeten doen. ;)

kan zijn dat ie t gewoon wekelijks doet en dat het nu toevallig zo breed uitgemeten wordt

UPDATE!

*Note: Comments have been set to Youtube holding "potentially inappropriate for review"after the level of hatred displayed which resulted them in being temporarily switched off.

I stand corrected.
Zijn mensen zich hier nu echt al een week druk over aan het maken joh? Ik wou dat ik zoveel tijd had.

emperor-palpatine-gif-4.gif

Back