Bestaat er de mogelijkheid om een harddisk in m'n S1100 te bouwen? Leek me wel handig voor live; gewoon 1 kast, en geen 'aanhangsels'.
Zo ja, hoe kom ik aan zo'n HD? En hoe bouw ik 'm het best in?
Maar ik weet niet of je er veel aan hebt voor je S-1100. Bij de S-1100 is niet echt rekening gehouden met een harddisk en je zult wat meer moeite moeten doen om die in die machine aan de praat te krijgen en vast te zetten.
Origineel geplaatst door Boemtsjak Tsk...tsk...geduld is een schone zaak.
Maar ik weet niet of je er veel aan hebt voor je S-1100. Bij de S-1100 is niet echt rekening gehouden met een harddisk en je zult wat meer moeite moeten doen om die in die machine aan de praat te krijgen en vast te zetten.
Nee, want dan zou ik er ook meteen een CD-ROM speler in willen stoppen en dat gaat bij de S-1100 helaas niet. Wat de ruimte betreft zou ik het liefst een CD-3000i willen hebben om daar dan een harddisk in te bouwen. Maar ik denk dat ik qua klank liever een S-1100 dan een CD-3000i heb en klank heeft bij mij een hogere prioriteit dan ruimte. Wat dat betreft ben ik nu dik tevreden met m'n S-1100 met externe harddisk + CD-ROM.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.