[downbeat] free

fuse

Gepokt en gemazeld
Na enige heftig knoppengedraaid te hebben nu weer een ander trackje.

Was lekker met een patch aan't klooien en heb er een fijn trackje omheen gebouwd.
Samples,EX5,XV5080,Live en Pro53 in cubase.

http://faxis.dyndns.org/peaks/free.mp3

Je zet een prachtige sfeer neer. Daar houd ik wel van. (Dat fluitje is erg mooi). Deze keer niet zoiets als "meer afwisseling of dynamiek", want dat vind ik niet nodig. Ik zou eerder wat dingen weghalen dan toevoegen of veranderen.

Ja 't is een fijne track, ik kan niet anders zeggen.

Inderdaad een mooie sfeer. Compositie is kwa opbouw goed, alhoewel niet ijzersterk.
Sounds vind ik erg cool, maar het duurde even voordat ik de beat kon waarderen, maar dat komt denk ik omdat ik hem als intro niet zo geslaagd vind, beetje vlakke sound. In het geheel klinkt ie wel prima.
Misschien kun je nog wat meer diepte creƫen in je sound, en een tikkie meer warmte. Het geheel klinkt ietwat oppervlakkig.

ik vinnet wel lekker klinken. alleen die stem die erin komt klinkt toch wel een beetje te luid imo.

Hij is weer lekker fuse! lekkere sfeer hoor! Over de synths en melodielijen heb ik nix te zeggen, klinkt allemaal prima met elkaar. De drums vind ik soms nog was droog, een lichte ambience of zo zou het daar wel goed over doen denk ik. De bassdrum vind ik persoonlijk te veel attack hebben, en mist was laag. Maar verder toppie hoor!

Back