Nieuwe? Prodigy - Baby got a temper

OnAcid

Slager van Schiedam
Ik zag laatst een stukkie op TMF ofzo. En nu kwam ik het nummer weer tegen als Mpeg.

Het nummer is wel aardig, maar niet zo sterk als vroeger. En die Liam mot echt niet gaan lopen zingen...Want dat is geen gehoor.

Ik vind dat ze beter goede platen kennen gaan maken in plaats van proberen te shockeren. De eerste keer geloofde ik het nog wel toen ze zeiden dat ze het deden om uit de publiciteit te komen, maar nu gebruiken ze het juist om te scoren...

Een dikke 5 voor Liam en kornuiten!

Re: Nieuwe? Prodigy - Baby got temper

Re: Nieuwe? Prodigy - Baby got temper

Origineel geplaatst door OnAcid
Het nummer is wel aardig, maar niet zo sterk als vroeger. En die Liam mot echt niet gaan lopen zingen...Want dat is geen gehoor.

Huh? Is dat dan niet Keith, die danser die zingt??

equate

Nja, de beats vond ik wel erg strak klinken.. vooral dat geflipte loopje in het begin. En volgens mij zingt Liam niet....

Wel veel uiers in beeld.. ;) Maakt veel goed.

Re: Re: Nieuwe? Prodigy - Baby got temper

Re: Re: Nieuwe? Prodigy - Baby got temper

Origineel geplaatst door equate

Huh? Is dat dan niet Keith, die danser die zingt??

equate

Oh ja, da's die keith inderdaad...
Nou ja, misschien dat Liam dan beter kan gaan zingen. :P

Is het een Moog Rogue die daar misbruiktwordt in de clip?

T'lijkt ook zoveel op vuurbeginner.

Liam blijft een beetje steken in dezelfde teringherrie. Misschien is een keertje naar Dynamo open air of zo om wat inspiratie op te doen.

De nieuwe Prodigy: één grote teleurstelling!

Het lijkt, wat mij betreft, op een remix van Firestarter. Zelfde opbouw en vocals bijna!

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary
De nieuwe Prodigy: één grote teleurstelling!

Te plaatsen in de catergorie: "vergane glorie"...
Waarschijnlijk zijn de hoeveelheden E's de heren een beetje naar het hoofd gestegen... Hou er maar mee op, of begin iets nieuws, want dit is echt een aanfluiting...

En dan te bedenken dat the Prodigy vroeger mijn muzikale helden waren....
=(

equate

yups fat of the land rulet de pan uit...dat liedje dat nu op TMF komt vind ik ook minder....

laatst nog eens smack my bitch up volle pullie gedraaid....ohhhhh da's lekker

ok ik vindt hem dus zwaar stoer
ik vond als prodigy van van het eerste uur fat of the land eigenlijk de slechtste cd van allemaal. ik neem aan dat ze nu weer een nieuw album uitbrengen.. ben toch wel nieuwsgierig

verschillende smaken...

verschillende smaken...

Origineel geplaatst door EDP
ok ik vindt hem dus zwaar stoer
ik vond als prodigy van van het eerste uur fat of the land eigenlijk de slechtste cd van allemaal. ik neem aan dat ze nu weer een nieuw album uitbrengen.. ben toch wel nieuwsgierig

Ik vond die CD met 'no good' en 'one love' het beste. Was dat 'music for the jilted generation'?
Die latere nummers van hun vond ik al minder...Op firestarter na dan.

Ik vond die CD met 'no good' en 'one love' het beste. Was dat 'music for the jilted generation'?

Ja, dat klopt. Het is nogsteeds een van de weinige cd's die ik helemaal van het begin tot het eind kan en wil horen! track13 (de naam weet ik niet) is ook super vet "My mind is blowing; My mind is Blowing!"

Dit nieuwe werk (baby got a temper) is gewoon een bonus track van The Fat of the Land, vind ik... Een cd die al heeel snel in mijn "zelden geluisterd" bak terecht is gekomen.

De video geeft het zelf eigenlijk al een beetje weer; The Prodigy zijn karikaturen geworden (van zichzelf welteverstaan):luv:

MAaaaarrrr....wel een coole Moog heeft Liam daar tussen de koeien staan... :halleluja

jilted generation vind ik ook veruit de beste cd, nummer 13 is "Claustrophobic Sting"

Het sterke van die cd is dat er geen zwakke nummers op staan :)

staat voodoo people daar ook op? die's ook vet nl

maar toch breath, firestarter en smack my bitch up. zijn toch drie nummers die echt staan als een huis. elk detail klopt en het is zou lekker uitgemixt. baby got a temper is iets ruiger qua mixen vindt alhoewel ik hem alleen nog maar op tv gezien heb.

tja het beste nummer van a jilted generation (naast de bekende-prodigy-op-de-mtv-en-of-tmf-geziene-video-clips) is toch wel break and enter

Back