Underworld! ---> Loladamusica....

Auxillary

Ouwe rot
overleden lid
Voor de liefhebbers van coole electronische dansmuziek, vanavond een LOLADAMUSICA over Underworld bij de VPRO.
23:55 uur Nederland 3. Ik heb al eens iets over Underworld gezien maar de TV-gids geeft niet aan dat het een herhaling is. Indien toch een herhaling, het blijft de moeite waard natuurlijk!

Eric

kijk, ff biepen vanavond.. danke

Thenks!

Re: Underworld! ---> Loladamusica....

Origineel geplaatst door Auxillary
....Indien toch een herhaling, het blijft de moeite waard natuurlijk!

Ik zie net de ´bumper´ van de VPRO op TV en het is toch de herhaling uit 1999. Jammer, máár..... het blijft de moeite waard. Mooie blik achter de schermen van die club. Eigen studio, design studio (´Tomato´), etc. etc.

Eric

Ben benieuwd

Ben benieuwd

Heruitzending of niet, 'k heb het toch nog niet gezien dus ben echt wel benieuwd.

He, Auxillary, txs voor de tip.:biertje:

yups ga ook zeker kijken altijd vet omt e zien

Origineel geplaatst door OnAcid
De kijkcijfers schieten omhoog vanavond bij de VPRO. :P

Hahahaha, hebben die alternatieven ook eens geluk! :-)

Eric

Nou 't zal wel rustig worden nu!
Thanx for da tip! (engels?)

Nee Nick begint pas om 00.05, dus nu pas over 3 min. ;)

Oh, wat zijn die gasten toch super! Ik ga toch maar eens die CD "Beaucoup Fish" halen...

Damn, ik heb het gisteren ook gemist! GRRR.. Maar helaas niet veel van 'achter de schermen'? Tsja, dat zal wel zo zijn redenen hebben! :)

Ach, ik ben blij met mijn nieuwe DVD van Laurent Garnier Unreasenable LIVE.. Super, want je kan 50 minuten lang zien hoe hij alles sequenced. Met Cubase zo te zien. Flink wat hardware overigens..

Arv

Arv

Origineel geplaatst door Arveyman
Damn, ik heb het gisteren ook gemist! GRRR.. Maar helaas niet veel van 'achter de schermen'? Tsja, dat zal wel zo zijn redenen hebben! :)

Ach, ik ben blij met mijn nieuwe DVD van Laurent Garnier Unreasenable LIVE.. Super, want je kan 50 minuten lang zien hoe hij alles sequenced. Met Cubase zo te zien. Flink wat hardware overigens..

Arv

Arv

Wow, die DVD wil ik ook wel eens tegenkomen (vrij in de handel?)

Btw ik vond de docu van underworld beetje tegenvallen:

- weinig over gear en werkingswijze
- weinig interessants gehoord
- wat deed die gitaar rond zijn nek als de noten gesampled waren?

Rez blijft wel een wereldnummer.

Back