Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Boost303
Wat vinden jullie van de Asus P4T533-C, Intel 850E, 533 MHz, Socket 478, ATA100, RIMM, USB 2.0 ?
Ik denk dat ik die eerdaags ga aanschaffen
Origineel geplaatst door mikeandrews
Maar who cares about de theorie. Het maakt bij mij het verschil tussen 12 of zelfs 24 ms latency en 3 ms latency. (laagst mogelijke latency zonder tikken/kraken etc.).

Origineel geplaatst door fuse
Ah kijk, daar kan ik me wel bij aansluiten.
De beste manier is die, die werkt.
Ga het dus ook gewoon proberen. (eens kijken of die 1.5 ms te halen is )
En qua mobo's blijf ik nog wel even kijken. D'r is geen haast bij en dan is elke maand die je wacht 20 a 40 pleuro's die je uitspaart.![]()
3 ms met XP
Met een AsusM266 mobo en Athlon 1800+
En de grootste 'boosdoener' op't moment is de G450 videokaart
3 ms met XP
Met een AsusM266 mobo en Athlon 1800+
En de grootste 'boosdoener' op't moment is de G450 videokaart
Okay, na een dagje tweaken het beoogde resultaat : 3 ms latency in Cubase terwijl 8 VSTi's en 16 stereo sporen bezig zijn zonder een kraakje of tikje.
ASUS A7N266 - Athlon XP 1800+ - Egosys WT2496 - 1024mb RAM - Windows XP
Wel in Windows XP de processor-prioriteit op 'achtergrondtaken' zetten in plaats van 'applicaties', anders red je die 3 ms nooit...
En nu hoop ik NOOOOOOOOOOIT meer aan die PC te hoeven klooien zodat ik er gewoon mee MUZIEK kan maken voor de verandering...
VIA Chipset <---![]()
Nforce Chipset <---![]()

... Je computer is iets dynamisch nietwaar? Plugins komen erbij, gaan eraf, software komt erbij, gaat eraf dus wilde ik om de zoveel weken een Ghost maken om zo telkens een 'stapje terug' te kunnen nemen in het geval dat. Maar de praktijk leert dat er dan in die Ghost ook wel weer een en ander mis zit. Windows '98 is en blijft immers een OS met een ingebouwde-langzaam-maar-zeker-self-destruct-button die altijd trouw zijn werk doet

Nou kijk, omdat ik dus telkens een Ghost maakte terwijl ik *dacht* dat alles stabiel was. Om er vervolgens toch achter te komen dat dat niet het geval was... Je computer is iets dynamisch nietwaar? Plugins komen erbij, gaan eraf, software komt erbij, gaat eraf dus wilde ik om de zoveel weken een Ghost maken om zo telkens een 'stapje terug' te kunnen nemen in het geval dat. Maar de praktijk leert dat er dan in die Ghost ook wel weer een en ander mis zit. Windows '98 is en blijft immers een OS met een ingebouwde-langzaam-maar-zeker-self-destruct-button die altijd trouw zijn werk doet
![]()
En dan kun je wel echt een 'schone '98' Ghost maken maar dan moet je die erop zetten, je programma's installeren, je plugins weer installeren etc. etc. en dan ben je zo weer een avond zoet (zo niet langer).
Maar... computers hebben een geheel eigen leven lijkt het wel. Sommige mensen (lees: ik) hebben altijd problemen terwijl anderen nergens last van hebben. Een combinatie van geluk, hoe perfectionistisch je bent, de stand van de sterren en de onderbroek van Bill Gates denk ik![]()
Origineel geplaatst door EDP
ik heb een ghost gemaakt van mijn systeem helemaal afgeinstalleerd met alle programmas die ik gebruik. maar zonder samples en andere data. dus alleen programmas drivers en dat soort dingen.
Misschien een stuk minder flexibel dan een PC met 100.000 plugins maar ik denk productiever...Origineel geplaatst door Boost303
Kan je daar wat meer over vertellen? (Ik heb er nl een en volgens de jongens van RME is het juist een aanrader)
Origineel geplaatst door EDP
ik heb een ghost gemaakt van mijn systeem helemaal afgeinstalleerd met alle programmas die ik gebruik. maar zonder samples en andere data. dus alleen programmas drivers en dat soort dingen. van die ghost heb ik een cd'tje gemaakt en ik heb ook nog eens een cd'tje gemaakt met daarop alle drivers en programma's die ik gebruik. ik heb 2 hdd met elk 2 partities die ik verder helemaal voor data gebruik.
Origineel geplaatst door emkedouwe
Wat ook wel werkt:
Op C:\ zet je windows + alle programma's.
Dan maak je een logisch station (D:\) waar je je documenten, email, favorieten enz enz opzet. Loopt de boel nu in de soep dan Ghost je C:\ en alles is weer goed. En je hebt al je documenten en instellingen nog.