En je denkt dat andere software geen enkele tijd en energie kost om draaiende te houden?Nog een reden om van vBulletin af te stappen?
(om over configureren/importeren/customizen etc nog niet eens te spreken)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En je denkt dat andere software geen enkele tijd en energie kost om draaiende te houden?Nog een reden om van vBulletin af te stappen?
En je denkt dat andere software geen enkele tijd en energie kost om draaiende te houden?
(om over configureren/importeren/customizen etc nog niet eens te spreken)
Er bestaat ook zoiets als een managed hosting oplossing. Misschien is die optie ook het bekijken waard. (Interesting read: https://www.troyhunt.com/self-hosted...ting-services/ )
Los daarvan zou het verstandig zijn dit soort e-mail naar forum gebruikers te mailen, niet iedereen is hier actief en ook oude accounts waar je al jaren niet op hebt ingelogd kunnen info bevatten of wachtwoorden hebben die gebruikers liever niet publiek in de verkoop (letterlijk) zien staan.Dat het niet de eerste keer is maakt dat het nog wat zuurder.
Gezien de data van alle gebruikers gister te koop werden aangeboden op het forum zelf lijkt me dat die onduidelijkheid in ieder geval is weggenomen.Ook als het niet helemaal zeker is dat er gegevens zijn gestolen.

Ik hoef geen bedank moment, verre van. Maar als de verwachting is dat ik een patch binnen een paar dagen dien te implementeren na release, dan pas ik voor het verdere beheer van dit forum. Dat is iets wat ik niet kan waar maken. Zoals eerder gezegd is het niet louter een update knopje indrukken. Het omvat veel meer werk dan je zou mogen verwachten. Misschien wil lowieken het van me overnemen?
Geen makkelijke situatie maar wel eentje waar wat aan gedaan moeten worden. Ondanks dat dit allemaal vrijwilligerswerk is (waarvoor dank!) rust er wel een verantwoordelijkheid op jullie, of je het nou leuk vind of niet.
Maar vraag mij serieus af welke privégegevens hiermee op "straat" komen. Mijn wachtwoord? Dat is te wijzigen. Mijn emailadres?
Bij de leden van dit forum ligt ook een stuk verantwoordelijkheid. Maar wellicht doelde jij op een stuk juridische aansprakelijkheid.
Bij de leden van dit forum ligt ook een stuk verantwoordelijkheid. Maar wellicht doelde jij op een stuk juridische aansprakelijkheid.
Laat staan de mensen die hier ooit een account aan hebben gemaakt in het verleden, dat zullen meer e-mail / wachtwoord combinaties zijn dan er nu actieve gebruikers zijn.Ik zit hier niet dagelijks dus het is maar toevallig dat ik vandaag inlog dat ik dit zie, en ik denk dat hetzelfde voor veel mensen hier geldt.
Denk dat jij daar toch iets te gemakkelijk over denkt. Combinatie e-mailadres en wachtwoord is goud waard. Zijn genoeg mensen die maar één of twee wachtwoorden gebruiken voor alles.
Denk dat jij daar toch iets te gemakkelijk over denkt.
Het mogen duidelijk zijn dat vele mensen geen eens de kennis hebben om hun online veiligheid te waarborgen, dat maakt ze er nog niet verantwoordelijk voor
Waarom niet? Als het zo'n belangrijk iets is, kunnen we als leden toch de Stichting lidmaatschap betalen, zodat de stichting een viertal beheerders in dienst kan nemen zodat er in ploegendienst beheer uitgevoerd kan worden? Uiteraard werken deze beheerders allemaal conform NEN, ISO, ITIL, BiSL, ASL, LEAN, PRINCE 2, AGILE, T- MAP. Ook zijn zij Covid-resistent, vrouw en niet wit.

waarom niet een beter, veiliger platform?