Gloomy - 91Divoc Games

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

Niets bijzonders, maar ik heb er 25 uur aan gewerkt, dus ik hoop dat je het leuk vindt.

Het stond gedurende 3-4 maanden op privé en de afgelopen dagen heb ik het afgemaakt.

Veel plezier, en laat alsjeblieft wat opmerkingen achter, goed of slecht ... zodat ik kan verbeteren.

Bij voorbaat bedankt!

Gloomy :)

altijd leuk ff luisteren! :)
Lekker duister sfeertje!
leuk arpje at 1:33
nog leuker arpje at 2:00 (had ik ergens terug verwacht)
op ipad staan de vocalen: lets play a game wat hard. Nu weet ik dat ipad niet altijd accuraat is vwb geluid
geluidEn zijn fijn bij elkaar
mis een beetje het climaxje
na 3:00 kabbelt het wat

e-Gloomy-nations

lekker bezig

Ja lekker Gloomy, gebruik je ook Enhancers? Zo niet je kan deze dan toepassen voor strings zodat ze lekker wijd klinken, misschien iets meer sidechain voor de kick, voor de rest top!8)

Nee duister vind ik het niet, wel een beetje mineur.. Maar dat mag soms best.. :-)

Verder geen kritiek! :okdan:

:biertje:

altijd leuk ff luisteren! :)
Lekker duister sfeertje!
leuk arpje at 1:33
nog leuker arpje at 2:00 (had ik ergens terug verwacht)
op ipad staan de vocalen: lets play a game wat hard. Nu weet ik dat ipad niet altijd accuraat is vwb geluid
geluidEn zijn fijn bij elkaar
mis een beetje het climaxje
na 3:00 kabbelt het wat

e-Gloomy-nations

lekker bezig

Alterex Dank je wel man, van harte. Ik wist niet welk arpje je bedoelde, dus ik heb de viool daarom maar herhaald. De vocalen staan nu ook minder luid. En een climax heb ik ook proberen creeëren, dus dank je wel voor de tips :)

Gave opbouw, typisch iets wat past bij jouw werk.
Die arp is ook erg fijn.
Net als de vocalen en leads.
Deze track is erg pakkend.

Robi Dank je wel Jeroen, dis is heel leuk om te lezen!! :)

:okdan:
Deze is wat meer mijn stijl 8)
Misschien die arp van 2:00 ook op 3:30 ?

Hey, dank je wel GentleG !! Is ie zo beter ? Ik heb er nog een paar uur aan gewerkt (zelfde link)

Ja lekker Gloomy, gebruik je ook Enhancers? Zo niet je kan deze dan toepassen voor strings zodat ze lekker wijd klinken, misschien iets meer sidechain voor de kick, voor de rest top!8)

Hey Mystic ! Dank je wel man.. Ik gebruik op het einde Ozone als Enhancer.. ik heb de strings breder gemaakt, je moet maar eens luisteren.. Ook de kick is nu lichtelijk gesidechained.. Thanks mate :okdan:

Nee duister vind ik het niet, wel een beetje mineur.. Maar dat mag soms best.. :-)

Verder geen kritiek! :okdan:

:biertje:

Bohemen Ja, ik vind mineur het mooist. Dank je wel voor te luisteren en de feed!! Appreciate it :)

Alterex Dank je wel man, van harte. Ik wist niet welk arpje je bedoelde, dus ik heb de viool daarom maar herhaald. De vocalen staan nu ook minder luid. En een climax heb ik ook proberen creeëren, dus dank je wel voor de tips :)

Lekker bezig :) Ik ben er ook weer een aan t bakken :-p

Ik vind hem eigenlijk ook wel een beetje creepy, maar zeker wel een hele goeie, het bouwt goed op, goeie voice samples gebruikt, genoeg variatie. Alleen de titel zou 61DIVOC ipv 91DIVOC moeten zijn als ik zo dat plaatje erbij lees }:|. Wel leuk bedacht. is bovendien een fenomeen al die actuele titels. de titel waar ik momenteel aan werk heet op dit moment "Late night Lockdown", zo heb ik al heel wat corona namen voorbij zien komen.

Ik vind hem eigenlijk ook wel een beetje creepy, maar zeker wel een hele goeie, het bouwt goed op, goeie voice samples gebruikt, genoeg variatie. Alleen de titel zou 61DIVOC ipv 91DIVOC moeten zijn als ik zo dat plaatje erbij lees }:|. Wel leuk bedacht. is bovendien een fenomeen al die actuele titels. de titel waar ik momenteel aan werk heet op dit moment "Late night Lockdown", zo heb ik al heel wat corona namen voorbij zien komen.

Hey Jason, de moraal achter de track is dat je idd alles ondersteboven, achterstevoor, binnenstebuiten moet lezen.. Covid19 is slechts het begin. En aangezien ik Solipsist ben, denk ik er soms aan dat het gewoon een Spel is.
Thanks voor de leuke reacties !! Gloomy :)

Tjonge wat blijf je toch productief :okdan:
Klinkt tof, gebeurt vanalles, mix lekker helder, goed bezig!

Super Six, thanks man, a lot !! :)

Back