The God of Science (Nog aan bezig/sneak preview)

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik moet waarschijnlijk bij dit nummer de volumes nog beter zetten, waarschijnlijk is de kick, zoals in al mijn nummers, weer veel te luid.
Ik denk dat dat door mijn hoofdtelefoon komt, die houd de bass op een origineel volume normaal. Ik hoor inderdaad door goedkope hoofdtelefoon de bass (en kick) veel harder soms.

Maar voor degene die willen weten wat ik vandaag in elkaar gestoken heb:
https://soundcloud.com/user-398982519/the-god-of-science

Ik heb natuurlijk ook weer een video in elkaar gestoken, die kan je vinden op:

Je hebt zoveel effecten om te automaten:

* bitcrushers
* sweeps
* white noise
* uplifters
* downlifters
* stutter effect
* delay
* reverb
* overdrive/distortion
* enz...

Dit is allemaal gratis te verkrijgen (zit meestal in je muziekprogramma), je moet gewoon wat meer moeite doen om te zoeken op Google of Youtube..

Maak het gewoon wat minder statisch vooral, en gebruik om de 8-16 bars een automationclip van bovenstaande effecten.

Succes!

Gloomy :)

Ben het eens met dat ie statisch klinkt, maar dat is dan ook alles, want ik vind de track in zijn algemeen erg goed, vooral na 2:00 minuten, dan komen er geluiden bij die erg prettig zijn. De meeste Automation die ik gebruik is op de cutoff filters van de synths. Als je daar eens wat mee rommelt maak je het al wat zwevender. In korte breaks zijn stukjes automation ook erg handig, voor bijvoorbeeld op de reverb of stutter, je kan in een korte break zelfs alles groupen en daar een cutoff filter op automaten, dat kan ook via de frequency knop van je eq, die zet je dan op je master. al voor een paar seconden maakt dat impact. Dit is je beste track naar mijn mening van wat ik heb gehoord.

Back