Exploding Dog
Exploding Dog
Beste medesynthers en homerecorders, ik moet helaas mijn studio afbreken het pand gaat tegen de vlakte en ik kan niet alles bewaren dus in de aanbieding: een zelfgebouwde geluidsdichte ruimte op basis van een oude koelcel binnenin rondom gelined met 10 cm dik rockwoolplaat en daarbinnen een losstaande gipsplaatdoos. Die laatste gaat demonntage niet overleven maar de rest biedt nog genoeg basis om opnieuw een doos in te bouwen. toegang middels 2 koelceldeuren garanderen perfecte lucht en dus geluidsisolatie. Er zitten wat gaten in voor kabels waardoor er wel een beetje lucht in kan trouwens...:-) Binnenmaten: 327/215/230 cm. L/B/H buitenmaten circa 375/250/250. koelcelwanden zijn circa 7 cm dik en je klikt ze met een sleutel in en uit elkaar. Dakoppervlak is niet geisoleerd omdat daar bij mij nog een platform op stond. Gratis op te halen als je zelf komt helpen demonteren en afvoert. pm me voor foto's of meer info. Je kunt ook langskomen tijdens de grote uitverkoop van ons atelierpand dit weekend: Melanchtonweg 137 Rotterdam naast milieupark van 12-17. Zoek op MP anders ook even "Kaus Australis" voor meer koopjes. Ahoy!