VasC
Dat smurfen we...
Op het moment de Aura Access Virus plug-in. Eindelijk weer mijn Virus makkelijk te gebruiken in de LogicPro X 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Op het moment de Aura Access Virus plug-in. Eindelijk weer mijn Virus makkelijk te gebruiken in de LogicPro X![]()
Je zou theoretisch zelfs de Aura Access editor kunnen gebruiken om de DSP aan te sturen 
heb ik ook al eens geprobeerd, ik vond dat hij nogal behoorlijk wat CPU vreetMet de DSP56300 kan dat al een tijdje hoorJe zou theoretisch zelfs de Aura Access editor kunnen gebruiken om de DSP aan te sturen
![]()

@sinew1958 Is BT Phobos het in 2025 nog steeds waard? Of zijn er inmiddels betere alternatieven verkrijgbaar? Hij is nu in de aanbieding voor 149 euro.Spitfire BT Phobos.Nog altijd voor mij een hit om complexe geluiden te maken.Sci-fi-georiënteerde muziek maken met dit ding is een makkie.Nieuwe geluidswerelden ontdekken?Zoek niet verder.
Ondertussen zijn er wel wat VST bijgekomen, voor mij is dit nog altijd een vooraanstaande Plugin,wel een tijdje geleden nog aangeraakt, omdat ik nu wat meer op hardware gericht ben,oa groove 3rd wave(desk),udo Gemini,kurzweil k2700.@sinew1958 Is BT Phobos het in 2025 nog steeds waard? Of zijn er inmiddels betere alternatieven verkrijgbaar? Hij is nu in de aanbieding voor 149 euro.