[Access] TI

Het was al uitgelekt maar vandaag zal access de TI serie bevestigen op hun site. Via gearjunkies.com viel vorige week al te lezen dat access een nieuwe serie synths op de markt zal gaan brengen met diepe functies als het om synthese gaat.

Het gaat om 3 synths. Een keyboard versie zoals de Virus C, een Desktopversie en een Frosted Indigo versie.

synthforum_virus_ti.jpg

zie ook hier

Last edited by a moderator:
Nu maar hopen dat de TI meer 'ballen' heeft dan zijn voorgangers! Toch vrees ik opnieuw voor een softsynth met houten (gefineerde) zijpanelen..... Sorry, inderdaad ... ik oordeel te snel!
Hij ziet er in ieder geval leuk uit maar laat me niet misleiden door het uiterlijk; ik wil geluid .... GELUID!
Eerlijk gezegd vind ik het vrij leip als mensen nu al tegen hun Virus C aanschoppen terwijl nog niets concreet is!
Maar ..... we sullen sien .... we sullen sien ughhhhhhhhh HOREN!

Origineel geplaatst door Lacrosse
Eerlijk gezegd vind ik het vrij leip als mensen nu al tegen hun Virus C aanschoppen terwijl nog niets concreet is!
Maar ..... we sullen sien .... we sullen sien ughhhhhhhhh HOREN!

Jip, vind ik ook. Er zullen sowieso een aantal OS-updates (nodig) zijn, Access kennende, en wie weet klinkt ie wel 'anders' dan de C. Sommigen zeggen dat de B ook lekkerder/anders klinkt dan de C, dus ja.. Moeilijk oordelen nu al.

:erm: WEL weer irritant is de keuze of 't slim is om af te wachten of NU al de C te verkopen...

;) ik hou 'm!

Origineel geplaatst door metatron
Wouw :{

idd...

ik ga mn kc in de verkoop doen over een maand of 2... ZEKER

deze bak moet ik hebben... wreed desing...

ik ben echt virus verlsaafd:{

gaat weer lekker hier. Access hoeft alleen maar een paar plaatjes plus een bende specs te laten zien en nu al zijn ze zo'n beetje verzekerd van de verkoop van een stuk of tien van die dingen. De C wordt zo'n beetje nu al in de verkoop gezet, want die TI moeten we hebben...

wordt nog lache als dat ding straks klinkt als dikke stront, vol met bugs zit en 0 OS updates krijgt....:)

Tja, je ziet ze idd met massa's in de verkoop gaan. Niet echt slim om dit massaal te doen. Zal er altijd weer eentje net minder willen betalen of de opmerking "Maar er staan er zat te koop" plaatsen.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik hem voorlopig hou. 80 stemmen heb ik toch niet nodig (ben eigenlijk nog nooit aan de 32 gekomen) en heb er eigenlijk de berg geld nu even niet voor over om de Ti nieuw te kopen.

Tis een mooi apparaat maar ik hoop dat enkele zaken ook nog in de C gestopt zullen worden. Veel mensen die weten dat de nieuwe Ti gezien hebben zullen niet veel meer dan 1000 voor de C desktop over hebben vrees ik.

Dan moet je voor de TI toch nog 800 Euro bijbetalen als de prijs echt 1800 euro wordt. Dan investeer ik nu liever in zaken die ik nu echt nodig heb.

Origineel geplaatst door Acidfever
Tja, je ziet ze idd met massa's in de verkoop gaan. Niet echt slim om dit massaal te doen. Zal er altijd weer eentje net minder willen betalen of de opmerking "Maar er staan er zat te koop" plaatsen.

Ik heb voor mezelf besloten dat ik hem voorlopig hou. 80 stemmen heb ik toch niet nodig (ben eigenlijk nog nooit aan de 32 gekomen) en heb er eigenlijk de berg geld nu even niet voor over om de Ti nieuw te kopen.

Tis een mooi apparaat maar ik hoop dat enkele zaken ook nog in de C gestopt zullen worden. Veel mensen die weten dat de nieuwe Ti gezien hebben zullen niet veel meer dan 1000 voor de C desktop over hebben vrees ik.

Dan moet je voor de TI toch nog 800 Euro bijbetalen als de prijs echt 1800 euro wordt. Dan investeer ik nu liever in zaken die ik nu echt nodig heb.

zeker jongen, dat zit hier immers vol mensen met luxeproblemen :D ;)

Ti is een mooie upgrade en voor de die het zich kunnen veroorloven...

Virus indigo kost nog maar 1666 nieuw.
wel lomp gedaald met toen die net uitkwam, dat is voor mij de reden om nu geen virus te kopen.

Terwijl ik er eigenlijk eentje wilde gaan halen!

Gelukkig dat ik dat niet gedaan heb.

Re: Re: [Access] TI

Re: Re: [Access] TI

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Het enige echte 'revolutionaire' is de total integration. En dat is wel goed nieuws! Eindelijk echt goeie communicatie tussen pc en synth. Ook de digital out geeft veel extra mogelijkheden.

Zo revolutionair is dat nu ook weer niet. Zelfs mijn mixer heeft dit...

ja gearslutistisch gezien klopt het wel dat iedereen hem wil, maar nog niemand heeft de output gehoord...:D

ik twijfel er niet aan dat het een bom is, maar dat is B (en classic) en C ook al, dus niet getreurd menne

Mooie bak, die desktop wil ik wel..
Kan ik mijn Virus(powercore) te koop zetten :)

Re: Re: Re: [Access] TI

Re: Re: Re: [Access] TI

Origineel geplaatst door r.5
Zo revolutionair is dat nu ook weer niet. Zelfs mijn mixer heeft dit...
Bij een synth heb ik zoiets nog nooit gezien hoor!

Motif ES kunnen het ook.
De software hiervoor is nog in beta maar binnenkort is TI in SX3 ook mogelijk bij deze bakken.

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
Virus indigo kost nog maar 1666 nieuw....

Goed lezen is ook een vak: VERSAND-RETOURE betekent een enkel exemplaar. Wordt als bijna nieuw verkocht, werd niet betaald door 'koper' en is teruggekomen naar de winkel of iets dergelijks.

de oplossing :gewoon je oude synth gbruiken (gelijk de welke )en lekker blijven doorsequencen/automaten met midi;geen kat die het verschil zal merken :kont:

Virus A

Virus A

[Cheap ass - mode]

Ik ben eens benieuwd toch wat de terugslag op de prijzen gaat zijn,
met andere woorden, hoe duur de VIRUS A nog zal verkocht worden :)
Zoooo slecht kan die toch ook niet zijn? en dan wordt die ook beschikbaar
voor low-budget setups...

[/Cheam ass - mode]

ik vind de virus a wel degelijk een flink verschil maken met de b .
een veel groter verschil dan tussen de b en de c.

Een flink verschil, oke... maar daarom slechter klinken?

zals b naar c, c naar it...
Het lijkt soms een beetje op pc's die elkaar opvolgen :)

Als ik dat zo bekijk... de Virus heeft in bepaalde kringen de naam dé trancebak te zijn
dacht ik. Het keert toch altijd terug naar supersaws he :D

Back