The Mad Scientist - I Want To Get Away

JimmyEyckmans

Beta The Mad Scientist
Ik heb besloten het vorige liedje gewoon te laten zoals het is en verder te gaan.
Ik hoor het toch niet wat anderen horen dus het is onmogelijk voor mij om het dan op te lossen.

Men nieuwe liedje is te horen op:

Er is ook een video van:

Mooi gespeeld met die vocal effecten, Jimmy. Heel erg mooi nummer hoor. Zit goed in mekaar, heeft een lekkere vibe. Break is mooi, lieflijk.. en dan BAM, in your face. Haha. Prima, me liked :)

Zijn jullie echt zeker? Ik had gisteren dit en een ander liedje op een usb stick voor iemand gezet en die naar hem gaan brengen. Hij stak de usb stick in zen tv en speelde de liedjes af, ik vond dat ze geheel niet goed klonken... Klinkt het liedje op jullie boxen dan echt niet al te slecht?

Ik ben nu bezig met de twee liedjes eens te mixen via men boxen, zonder de sonarworks plugin( heb enkel demo versie op de headphone versie) Ik ga die resultaten prive uploaden op soundcloud zodra ze af zijn. Ik zou dan zeer graag jullie mening hebben of die beter klinkt dan deze versies.

Ik ben nu bezig met de twee liedjes eens te mixen via men boxen, zonder de sonarworks plugin( heb enkel demo versie op de headphone versie) Ik ga die resultaten prive uploaden op soundcloud zodra ze af zijn. Ik zou dan zeer graag jullie mening hebben of die beter klinkt dan deze versies.

Save het dan onder een nieuwe naam, vorige x had je er zoveel aan aangepast dat het er alleen maar slechter van werd. Bij deze zou ik niet veel meer aanpassen als ik jou was.

Back