smackos
Gepokt en gemazeld
Wel er staat nu eentje hier, door een leuke ruildeal.
De Trident doet vooral in het laag van zich spreken, diepe lome bassen, de filters zijn zwaar ok!
Als je de synth & brass layerd, op de linkerkant van het keyboard zet en de strings op de andere kun je een hoop plezier hebben
...die demo op die duitse site doet hem niet echt eer aan moet ik zeggen...alhoewel ergens ook weer wel...maar die mp3 is gewoon een beetje aan de lage kwailiteit.
Wat ik niet begrijp is waarom die 2e oscillator niet wat meer gedetuned kan worden voor intervallen enzo...
Een leuk ding maar het is echt wel een mythe verhaal dat zo een ding zich moest meten met de Jupiter 8 en CS80 zoals je op het internet wel leest. Daarvoor zou die toch echt wel wat meer in huis moeten hebben (2e oscillator waar je ook daadwerkelijk golfvormen kunt kiezen, een LFO, meer detunen, portamento, arpeggiator, chord memory , cross mod enz.).
Hij ziet er stevig gebouwd uit, mooie Korg MS20 knoppen in een dikke houten bak. Dat is een van zijn sterkte punten...hij ziet er gewoon heeeeeeeeel erg mooi uit.
En de Jupiter 4 kicked nog steeds ass...wat een synth!
De Trident doet vooral in het laag van zich spreken, diepe lome bassen, de filters zijn zwaar ok!
Als je de synth & brass layerd, op de linkerkant van het keyboard zet en de strings op de andere kun je een hoop plezier hebben
...die demo op die duitse site doet hem niet echt eer aan moet ik zeggen...alhoewel ergens ook weer wel...maar die mp3 is gewoon een beetje aan de lage kwailiteit.Wat ik niet begrijp is waarom die 2e oscillator niet wat meer gedetuned kan worden voor intervallen enzo...
Een leuk ding maar het is echt wel een mythe verhaal dat zo een ding zich moest meten met de Jupiter 8 en CS80 zoals je op het internet wel leest. Daarvoor zou die toch echt wel wat meer in huis moeten hebben (2e oscillator waar je ook daadwerkelijk golfvormen kunt kiezen, een LFO, meer detunen, portamento, arpeggiator, chord memory , cross mod enz.).
Hij ziet er stevig gebouwd uit, mooie Korg MS20 knoppen in een dikke houten bak. Dat is een van zijn sterkte punten...hij ziet er gewoon heeeeeeeeel erg mooi uit.
En de Jupiter 4 kicked nog steeds ass...wat een synth!
Laatst gewijzigd:

)