• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analog Rytm 2020 Black.

nibbi

Ouwe rot
Ik ben blijkbaar geen drum machine mens, heb er al diverse gehad en weer verkocht. Ik heb me weer laten meeslepen door de looks en de historie, maar ermee werken ho maar.
Daarom in de verkoop
Prijs € 1300,- Dat is 300 euro onder de nieuwwaarde.
Foto's op aanvraag maar je begrijp dat deze gloednieuw is ..

Misschien vloeken in de kerk, maar als je nog wel drum-curious bent, maar geen 4-cijfers wil uitgeven aan drumspul (en hebt hebt een Ios apparaat, goedkoopste is een ipod touch), zou je kunnen overwegen om bijvoorbeeld de Ruismaker drummachines, frum of de ar-606 proberen, om toch die nieuwsgierigheid te bevredigen...

Ja idd ik ben toevallig aan het experimenteren met iOS Patterning en Borderlands en Samplr. Erg leuk ook. Ja en wat betreft die 4 cijfers, het is ook eigenlijk gekkenwerk maar ja "what can you do" :) hahahahah

Echt een mooi ding. Zelf net geïnvesteerd in de Digi's... Budget is op. Mocht ie er over een maand of so nog zijn... Hoe is het analoge effect?

Echt een mooi ding. Zelf net geïnvesteerd in de Digi's... Budget is op. Mocht ie er over een maand of so nog zijn... Hoe is het analoge effect?
Tis idd een black beauty. Ik heb m nu net via overbridge draaien das wel een gamechanger. Ik denk dat ik m nog even hou :okdan:

Back