Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat wist je toch al neem ik aan?

Precies maken wat mensen willen horen is ook nog wel best lastig hoor.
Dan hoor ik iemand fantastisch zingen op een slap Avicii-aftreksel. En iedereen keurig binnen de lijntjes kleuren, anders draaien ze je sowieso niet.Precies maken wat mensen willen horen is ook nog wel best lastig hoor. Even los van de smaak van de dag, moet je technisch en muziektheoretisch toch echt wel talent hebben. Wil je onderscheidend zijn, dan gaat het verder dan een akkoord progressie over een Ableton templatetje prakken.![]()
Zeker, maar niet precies hoe weinig het was. Ik kreeg gisteren wel een mailtje van de Buma dat ik 70 euro had verdiend. Het is een begin![]()
Aan de andere kant is dat ook nu net weer het probleem.. niemand luistert meer naar je omdat ze allemaal zelf crap aan het maken zijn 

Bombario ik wil je dag zeker niet verzieken maar ik denk dat die 70 euro gewoon je basisuitkering van de Buma is![]()

Niemand luistert meer naar je omdat ze allemaal zelf crap aan het maken zijn![]()

Ik ook! Ben er net nog even ingedoken en je hebt helemaal gelijk. Kon me ook niet voorstellen dat het zo'n mooi rond getal is. Ik schrijf ook boeken en heb een paar luisterboeken ingesproken. Dat zijn altijd kleine bedragjes aan royalty's, 25,34 euro en zo. Nou ja, heb ik me toch even rijk gerekend![]()
.IK denk dat het een kwestie van 2 dingen is: geluk en een eenduidig verhaal verhaal vertellen. Je hebt tegenwoordig een duidelijk profiel nodig dat je heel consequent uitdraagt. Met je muziek en zeker ook via sociale media. Dan weten mensen precies wat ze bij je krijgen. Als je dat lang en goed genoeg doet vergroot je bovendien de kans dat je geluk afdwingt. Want mensen moeten het je ook gunnen. Ik zal zien of beiden me lukken in 2021![]()

Bombario ik wil je dag zeker niet verzieken maar ik denk dat die 70 euro gewoon je basisuitkering van de Buma is![]()
Dat is meestal wel als je ergens geld mee wilt verdienen natuurlijk.Als je geld wilt verdienen moet je haast commercieel gaan en precies maken wat mensen willen horen.