Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ooh das interresant. Lijkt erop dat je dus geld krijgt.Het inschrijfgeld bedraagt momenteel €45,76 voor tekstschrijvers en componisten

Basisuitkering
Wanneer er geen of minder dan 70 euro (140 voor uitgeverijen) in een bepaald jaar aan leden en aangeslotenen is uitgekeerd, vult Buma/Stemra dit aan het eind van het jaar aan tot een bedrag van € 70 (voor componisten en tekstdichters) of € 140 (voor uitgevers; ex-BTW).
Leden en aangeslotenen verliezen op deze manier nooit geld aan Buma/Stemra. Als de inkomsten in een jaar nihil blijken, volgt de basisuitkering.

En idd.. het kan ook echt zomaar gebeuren.. kijk maar naar Orgel Joke.
Toen ik de naam zag moest ik ff kijken natuurlijk, geinig toch zo'n oud dametje die niet geremd wordt door het idee dat ze misschien beter nog wat kan oefenen voor ze een clipje maakt.
Voor haar is het gewoon leuk en de eventuele reakties van anderen.
Zanger Rinus met Romana op de scooter heeft ondertussen ook al 1.7 miljoen views dus het kan zeker zomaar gebeuren.
Je kan ook gewoon op een rots gaan spelen - solo lockdown performance - https://youtu.be/cVFzblT5VPE
En leve de drone. We leven echt in een fijne tijd met alles wat mogelijk is. Maar een aggregaat op locatie krijgen lijkt me wel een pittig probleem nog.. ik denk dat je ook wel wat bekijks trekt zoals Daan Boom het doet.. al was hij voor Corona al een beetje Celeb natuurlijk.
Maar Orgel Joke is idd wel een soort van eh.." joke " zonder dat ze het zelf in de gaten heeft.
Toen ik de naam zag moest ik ff kijken natuurlijk, geinig toch zo'n oud dametje die niet geremd wordt door het idee dat ze misschien beter nog wat kan oefenen voor ze een clipje maakt.
Voor haar is het gewoon leuk en de eventuele reakties van anderen.
Zanger Rinus met Romana op de scooter heeft ondertussen ook al 1.7 miljoen views dus het kan zeker zomaar gebeuren.