Afgehandeld Wachtwoord resets

bikkel

Everything is on the One
Ik heb twee keer mijn wachtwoord moeten resetten. Ook moest ik zonet weer opnieuw inloggen.

Ik heb mijn wachtwoord al gereset, maar ik krijg nog steeds onderstaande tekst te zien:

Welkom terug ProgHead op het vernieuwde Synthforum!
Let op: Je dient je wachtwoord te resetten. Dit kan je hier doen.
De chat wordt in de loop van de avond toegevoegd.​

Overigens werkt alles gewoon.

Dat zie ik ook nog steeds! Maar dat kan net zo goed gewoon een soort standaard header zijn?

Ja, je hoeft maar één keer je wachtwoord te resetten. Als het werkt dat hoeft het natuurlijk niet meer.

Ik heb mijn wachtwoord al gereset, maar ik krijg nog steeds onderstaande tekst te zien
Als je hem gereset hebt, kun je die melding negeren. Het is inderdaad een notice die wij zelf hebben geschreven. Het is geen melding van de forumsoftware. Je kunt hem gewoon wegklikken via het kruisje rechtsbovenin de notice.

Ik heb twee keer mijn wachtwoord moeten resetten. Ook moest ik zonet weer opnieuw inloggen.
Alleen als je met het geresette password niet kunt inloggen, kun je ervoor kiezen om opnieuw de route te volgen voor het aanvragen van een nieuw password. Als je wel gewoon kunt inloggen, is alles in orde.

Het opniuew inloggen kun je voorkomen door bij het inloggen te kiezen voor "ingelogd blijven".

Alleen als je met het geresette password niet kunt inloggen, kun je ervoor kiezen om opnieuw de route te volgen voor het aanvragen van een nieuw password. Als je wel gewoon kunt inloggen, is alles in orde.

Het opniuew inloggen kun je voorkomen door bij het inloggen te kiezen voor "ingelogd blijven".
Wat er dus gebeurde is dat ik resette, password opsloeg en aanvinkt bij inloggen en vervolgens uitgelogd was en niet meer kon inloggen met het nieuwe password. Bij de tweede reset bleef het wachtwoord wel goed maar moest ik alsnog een tweede keer inloggen. Beide keren vinkje aan laten staan.

Back