Ik wil mijn Sys100 101 wel ruilen tegen die 909+808, zelfde conditie en nog zeldzamer, maar hij moet dus wel opschieten, want ze staan er voor in in de rij
Ik wil mijn Sys100 101 wel ruilen tegen die 909+808, zelfde conditie en nog zeldzamer, maar hij moet dus wel opschieten, want ze staan er voor in in de rij
Je zou kunnen verwachten dat nu iedereen z’n jp8 gaat verkopen met zo’n prijzen , echter kennelijk zijn de bezitters er toch erg aan gehecht , hoe zou dat toch komen ?
ach, het is een beetje zoals met vrouwen, voor elke aanbidder is er iemand die ze beu is. Net zo met synths lijkt me.
Stel dat ik er een te koop zet voor 20k, hoe lang gaat die te koop staan? een week? Een jaar? (nee ik heb geen, en er komt er ook geen)
Mijn ervaring met ander verzamel spul is dat hoe hoger de prijs, hoe trager de verkoop is, vergeleken met mijn vc340, weg op 1 dag. (Ja Leo, hij is wég )
De prijzen van deze klassiekers hebben inderdaad niets meer te maken met de waarde als instrument, maar de markt van vraag en aanbod van een verzamelobject. Zoals veel andere verzamelobjecten zal de prijs enkel maar stijgen als er genoeg vraag en weinig aanbod is.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.