MacGyverGear
midi-life crisis
Kijk, mensen zeggen weleens. Wat een geld voor een Bitcoin!! en, wat kan ik er nu mee? Maar je moet de Bitcoin zeker niet onderschatten! Daar zit zoveel meer achter. Je kan bv met de juiste digitizersoftware een koerswijziging om zetten in golfvormvormen. De afgelopen dagen waren bv echt top voor mensen die van boventonen houden.. Maar tijdens rustigere dagen is ook nog zoveel interessants om te ontdekken. En of ie nu veel of weinig waard is? Door zijn volatiele karakter krijg je iedere keer weer nieuwe golfvormen.
Analysten kunnen zelfs geen grip op krijgen op deze koersschommelingen maar ik ben nu met een speciale techniek het verloop in boventonen aan het analyseren en je weet niet wat je hoort. Ok.. het klinkt niet zo fijn en gepolijst als een wavetable in een Fizmo of Microwave maar ik heb zo al diverse malen een koersval aan horen komen..
psst. niet verder vertellen..

Analysten kunnen zelfs geen grip op krijgen op deze koersschommelingen maar ik ben nu met een speciale techniek het verloop in boventonen aan het analyseren en je weet niet wat je hoort. Ok.. het klinkt niet zo fijn en gepolijst als een wavetable in een Fizmo of Microwave maar ik heb zo al diverse malen een koersval aan horen komen..
psst. niet verder vertellen..

Laatst gewijzigd:
Ik vind de jp-8 een masterpiece en dus de sound, maar ja die 25k heb ik ff niet...maar zodra wel.....
( we geven het niet op