Timed Erase - False Pattern Recognition

deathspell

Ouwe rot
Ik ben al een hele tijd - ruim een jaar - aan het experimenteren met electro - met wisselend succes, moet ik zeggen - maar ik krijg steeds meer zicht op wat ik wil en hoe ik wil klinken.

Ik ben heel benieuwd naar jullie kritiek en tips! De mix is even snel gedaan, dat stadium doe ik altijd later... als ik wat meer nummers af heb.

In deze track is alles gemaakt met mijn eurorack-modular, de strings zijn een Baloran The River.

Alvast bedankt!

Het klinkt in elk geval uitstekend, zowel klankmatig als structuur/opbouw van het nummer. Geen verrassing, ik weet van jouw eerder werk dat dit wel snor zit. :)

Ben geen kenner van electro, kan ik dus niet veel over zeggen. Niet dat je er iets aan hebt, waarschijnlijk, maar het deed me iets denken aan een cd die hier ergens moet liggen met wat remixes van nummers van Cabaret Voltaire.

Ik hoor een lekkere track hoor. Heeft alle elementen van een goede electrotrack die ook voor de dansvloer geschikt is! Misschien nog wat met de mix finetunen qua eq en balans wellicht. Ik ben zelf een slechte in arrangement, daarmee kan je een track toch meer body en beweging geven. Kan je altijd mee experimenten. Maar als je meer van dit soort tracks hebt liggen zou ik gewoon stuk of 3, 4 verzamelen en rondsturen als demo.

Thanks, dan denk ik dat het wel goed is zo. De mix enzo dat doe ik in een later stadium, nu eerst maar eens aan de opvolger gaan werken.

Bedankt voor het luisteren!

Back