• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht SY99 (defect) voor onderdelen te koop

Prijs
120 Euro
Conditie
Defect

vido

Nieuwkomer
Helaas is mijn reparatieproject mislukt. Ik bied mijn SY99 aan voor onderdelen. De CPU is vermoedelijk defect. Andere elektronische borden zijn in orde. De string van de diskdrive is vergaan, maar die is nog te krijgen. Er is één toets afgebroken. Verdere elektronica/onderdelen ziet er allemaal nog netjes uit. Behuizing is bekrast. Backup-batterijen zijn vervangen door batterijen in houders (2x CD2032). Het display is nog in orde, zowel contrast als backlight. Bieden kan.

Attachments

• SY99_1_s.jpg
    SY99_1_s.jpg
    92 KB · Bekeken: 172
  • SY99_2_s.jpg
    SY99_2_s.jpg
    77 KB · Bekeken: 146
Back