Dag iedereen,
nogmaals een vraag en dit maal over quantizers.
eerst even schetsen:
Ik ben zopas begonnen met modular en ben een 9u 84HP sequencer/utility rackje aan het bouwen om mijn semimodulars uit te breiden. Het zou leuk zijn om generatieve sequences te kunnen maken.
De setup:
ik heb 3x neutron en een erebus v3 staan samen met een analog four.
De vragen:
Heb ik, met wat ik reeds heb staan, quantizers uberhaupt nodig?
indien ja, zou 2x ladik s-010 easy quantizer volstaan? of kijk ik beter ineens naar zoiets als de ornaments en crimes.
nu ik de vraag post denk ik ineens, is het niet simpeler en goedkoper om al dit in vcfrack of mirack te maken en zou al mijb huidige synths generatief te laten spelen en ben ik vooral een duur rack aan het maken voor wat het maar doet. Hardware blijft natuurlijk leuker dan een scherm.
hieronder het rack:
De neutron zit er in om de plaats op te vullen momenteel.
nogmaals een vraag en dit maal over quantizers.
eerst even schetsen:
Ik ben zopas begonnen met modular en ben een 9u 84HP sequencer/utility rackje aan het bouwen om mijn semimodulars uit te breiden. Het zou leuk zijn om generatieve sequences te kunnen maken.
De setup:
ik heb 3x neutron en een erebus v3 staan samen met een analog four.
De vragen:
Heb ik, met wat ik reeds heb staan, quantizers uberhaupt nodig?
indien ja, zou 2x ladik s-010 easy quantizer volstaan? of kijk ik beter ineens naar zoiets als de ornaments en crimes.
nu ik de vraag post denk ik ineens, is het niet simpeler en goedkoper om al dit in vcfrack of mirack te maken en zou al mijb huidige synths generatief te laten spelen en ben ik vooral een duur rack aan het maken voor wat het maar doet. Hardware blijft natuurlijk leuker dan een scherm.
hieronder het rack:
De neutron zit er in om de plaats op te vullen momenteel.

. Heb de microversie van Tomatek (staat op marktplaats als Thomas), werkt top