Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Smaak is persoonlijk. W.b.t. sound heeft de ju-06A mijn voorkeur. Je kunt er zowel de 106 als 60 sounds uithalen. Als je voor brute mono bak gaat is de SE-02 een aanrader (wel wat duurder), voor drums tr-06 die helemaal leuk is in een modulaire setup omdat je met verschilende instrumenten trigger outs kan programmeren. Als super sub zou ik de sh-01A kiezen.Wat is volgens jullie de leukste boutique?
Ik moet zeggen dat qua sound ik de ju-06 wel lekker vind, ik had de se-02, da's wel een goede mono bak maar de layout (veel knoppen en te klein) en het nadeel van dco's vond ik dat zodra je een preset intoetst stonden je parameters verkeerd.

Momenteel heeft Behringer een aantal kleine synthjes die ik toch een beetje serieuzer ga nemen nu ze met interessante mono's aan het smijten zijn. En deze hebben wel analoge filters.. natuurlijk altijd even afwachten maar analoog is echt nog steeds meerwaarde tov VA. Die Ambika die ik ook heb gekocht klinkt qua osc's niet zo heel dik maar dat (analoge) filter maakt echt de sound!!

Analoog of modeling maakt me niet zoveel uit. Als het in geval van VA maar een beetje dezelfde kwaliteit heeft van de MicroMonsta 2![]()