• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Staanders en kruis stellingkast voor synths

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

blanka

東京都
Ik heb mijn synthkast verhoogd, en heb nu 2 zijkanten van 1m50 hoog en stabiliteitskruis over (49,60€ nieuw). Daar paste 8 synths boven elkaar in.
Als ik iemand daar blij mee maak mag je het voor nop ophalen. De planken zelf heb ik aangevuld en hergebruikt in 3m hoge variant.
Gaat om kastsysteem van stellingkast.nl, daar moet je dan naar eigen inzicht legborden bij halen.
Ik heb er legborden in gehad van 1m30 breed, en 40 diep (bestaat dan uit 2x20cm in twee delen).
Heel fijn systeem, eindeloos aan te passen en te verbouwen, zonder geschroef.

Back