Now is all there is by Roonan

Ik vind de variatie in de percussie eigenlijk wel prima. Het is een lome track die dat best kan hebben. De variatie in de rest van de aankleding is ook dik in orde. Verder sfeervol trackje. Die tingeltangelgeluidjes van 3:48 hadden in die vorm van mij wel iets vaker naar voren mogen komen, maar alleszins goed aan te horen.

Ik vind de variatie in de percussie eigenlijk wel prima. Het is een lome track die dat best kan hebben. De variatie in de rest van de aankleding is ook dik in orde. Verder sfeervol trackje. Die tingeltangelgeluidjes van 3:48 hadden in die vorm van mij wel iets vaker naar voren mogen komen, maar alleszins goed aan te horen.
Dank je wel voor je feedback!

ja tof, lekker chill. vette synths ook. wat voor hardware hoor ik hier?
Poeh, even denken…
Vermona Perfourmer en Dreadbox Typhon spelen de hoofdrol. Ableton drums en Norddrum 3. De Polybrute. Een reeks stompboxes zoals 2x H9, de Polymoon, de CXM 1978. Dat was het wel geloof ik. Ik heb al mijn hardware en software direct binnen handbereik, en neem vaak gelijk al als audio op. Is dus achteraf soms moeilijk te achterhalen wat ik zoal gebruikt heb. De bas is sowieso de Vermona. Zeer fijn klinkende synth. De zweverige lead is de Typhon door alle Stompboxes. Klinkt lekker spacey daardoor. De openings pad is de Polybrute met morphing functie. Zijn al met al maar een paar parts. Ik neem deze parts realtime op in 32 bars of meer en ook vaak in verschillende lengtes. Dan kan je daarna naar hartelust nog knippen en plakken en klinkt het niet zo snel repeterend.

Ik vind dit wel een geslaagde track, lekker apart en chill voor bij mijn zondagmiddag bakkie plus jointje. De percussie is voor mij ook wel genoeg, ik heb me er niet aan gestoord. Mooie synthesizer geluiden!

Ik vind dit wel een geslaagde track, lekker apart en chill voor bij mijn zondagmiddag bakkie plus jointje. De percussie is voor mij ook wel genoeg, ik heb me er niet aan gestoord. Mooie synthesizer geluiden!
Goed om te horen. Met een joint klinkt het altijd nog beter, het is alleen erg lang geleden dat ik dat gedaan heb :peukie:
Dit klinkt erg fijn zeg.
Vind de percussie ook erg goed gedaan.
Puik werk!
Dank voor het compliment :okdan:

schitterend, ik verlangde nog naar iets meer fx op de percussie. Galmpje of tape echo of zo

Echt niet mijn genre, maar ik ben wel onder de indruk van de gebruikte geluiden, die gaan echt niet vervelen.
Mijn vrouw merkte op dat er niet voldoende swing in zit, de drums zijn te vierkant, ik begrijp wel wat ze wil zeggen.
Maar wow, die sound is echt wel goed!

Echt niet mijn genre, maar ik ben wel onder de indruk van de gebruikte geluiden, die gaan echt niet vervelen.
Mijn vrouw merkte op dat er niet voldoende swing in zit, de drums zijn te vierkant, ik begrijp wel wat ze wil zeggen.
Maar wow, die sound is echt wel goed!
Dank je wel. Ben erg blij met zo'n mooi compliment. Ik streef graag naar een mooie sound. Drums zijn echter niet mijn sterkste kant en daar heb ik eerlijk gezegd de minste aandacht aan besteed in deze track.

Back