[Ambient] Noorderlicht - Wavestate en Omnisphere

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Trackje gemaakt met de Waveste en Omnisphere, ineens ingespeelt, later een paar korte melodielijnen aan toe gevoegd. Pretentieloze improvisatie met vooral pad klanken.

Ik denk de hoge tonen Omnisphere en de meer midden tonen van de Wavestate...
it's een gokje (ik weet niet hoe de Omnisphere klinkt).
Maarre...Mooi gedaan hoor. Lekker frisjes!
kerst m.png
:okdan:

Ik heb in het begin het volume zachter moeten zetten, je hebt nog heel wat mixing voor de boeg, verder is dit wel een chill nummer. Succes!

mooi hoor, die korte melodielijnen vind ik echt een geweldige toevoeging

Bedankt voor de feedback - en dit is idd niet een volledig gemixte / gemasterde track. Gewoon lekker pingelen met synths. Ook wel eens lekker :)

Hola,

Ja mooi hoor!!:okdan:
En over de hoge tonen deel ik dat niet,de meeste mannen gehoren zitten toch in het laag!
Ik heb daar geen last van :Dmaar ben een uitzondering.

Groeten van andreos.

Na een check bleek dat de kabel van het linker kanaal niet goed in de plug zat (Wavestate). Heb dat audiospoor opnieuw opgenomen. Ik vind dat het nu beter klinkt.

Ik vind 'm ook wat lang omdat de track niet ergens naartoe gaat of zo?
Pretentieloos zoals je zegt omschrijft het wel goed vind ik; zo van maak je niet druk man, ga zitten en laat je meedrijven op de muziek....en dat heb ik gedaan. :)

Ja, mooi! En niet té mooi, maar zo af en toe een verrassing erin, heel tof..

Deed me denken aan Stars of the Lid. Zijn ook van die mooie "doelloze klanktapijten".. waarmee ik niet oordeel, overigens..! Als dit een echt doel zou hebben, zou het ook niet zo kunnen blijven "hangen in de tijd", waar het een beetje om gaat, volgens mij..

Back