Gloomy - Patterns in the Past ( NeuroDance)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Hey hey,

Wat denken jullie van deze? Ik zie het al voor me dat enkel wenkbrauwen zullen fronsen, lol :)

Ik sta nog voor alles open, met dank,

Jan.

Daar zitten wel een aantal aardige ideeën in. De (lead)synth vanaf 0:30 staat wel een beetje zacht, is erg mono (ofzo) en is qua toonhoogte ook soms niet helemaal lekker met de rest van de pads. Opbouw en spanningsboog is helemaal prima. Die sitar vind ik ook tof.

Dank je wel, Ouwe rot :)

Ik heb de lead wat luider gezet. Later volgt de update.
Die toonhoogte die variëren is te wijten aan de atonaliteit van de bass die de hele tijd op de achtergrond speelt.

Thnx voor de tips, alles is welkom :)

Goed nummer. Gebruik je er een NDLR in?
Nee, dat is wellicht G8tor die je hoort, is een vst. Thanks voor de mooie feedback!

Lekker nummer hoor. Leuk dat er buitenlandse invloeden erin zitten zoals die razende Indiase sitar...:okdan:
ara.png

Laatst gewijzigd:
Lekkere energie met fijne breakdowns.
Bewuste chaos waarschijnlijk, maar aan het einde voor mij wat te vol.
Bij 3:00 komt dat acid lijntje en wordt het bij elkaar een beetje kakofonisch.

Ik weet niet of alles vol in de FX zit, maar er zit ook in de FX van alles door elkaar, wat een beetje onrustig luistert voor mij (koptelefoon)

Gave track, lekker eclectisch weer. Het laatste stuk met dat acid lijntje en sitar vind ik echt geweldig cool.

Dank u dametjes en heren, ik heb wat proberen te luisteren naar de feedback van verschillende fora, en dit is het uiteindelijk geworden;

Dank jullie wel allemaal!

Yes yes yesssssss...! Geluidstechnisch kan het misschien wat strakker/transparanter/whatever... maar het nummer zelf is lekker fris! Onverwachte wendingen die niet geforceerd klinken :)

Uit interesse: was het gewoon een leuke titel, of zit daar nog een verhaal achter?

Dank je wel, van harte stoter.
Ja, uit de patternen van het verleden kan de toekomst voorspeld worden, niet meer dan dat
Fijne avond verder, en thx again

Idd, enkele zeer goede ideeën in en weeral knappe geluiden gebruikt, maar voor mij is ie te veel van de hak op de tak zullen we maar zeggen...

Dit is wel een leuke ratjetoe van stijlen, maar door de grommende bas eronder wellicht wat 'muddy'?

Idd, enkele zeer goede ideeën in en weeral knappe geluiden gebruikt, maar voor mij is ie te veel van de hak op de tak zullen we maar zeggen...
Je kent me hé, Big Ear... zoveel mogelijk proberen over te brengen op zo'n kort mogelijke tijd, dank je wel voor de coole feedback!

Back