[HardTechno] Rutger - Transition Process

Het is mijn stijl niet echt, maar ik vind het wel lekker doordenderen. Het kan idd nog een beetje aangekleed worden. Het loopje dat je rond 1:45 langzaam introduceert wordt na een paar minuten wel wat repetitief.

Hoppaa, raggen, lekker! Lekker riedeltje ook. Ik zou denken mss de break nog wat opleuken met wat pads/strings/choir oid? Maar neem mijn advies met een grote korrel zout.

Lekker, klinkt nog een beetje vlak/schoon en ik hou niet zo van die vissenkom stereoverbreders
Maar beukt lekker door, lijntje ook lekker. Zit de hele tijd op die akkoord wisseling te wachten en dan doe je hem maar 2x en zachtjes. Die zou ik er juist vol in gooien, je zit je publiek zo lang te teasen. Is dan een beetje anti climax zo. In potentie sterke track indien je je gedachten over bovenstaande punten nog eens laat gaan.

Je hebt je track ook door Ozone heen gehaald (of andere opblaas tool) ik ben een beetje allergisch voor die sound. Met een goniometer kan je de fase ook goed zien.
ik hou meer van cohesie en dat alles te pinpointen is.

Je hebt je track ook door Ozone heen gehaald (of andere opblaas tool) ik ben een beetje allergisch voor die sound. Met een goniometer kan je de fase ook goed zien.
ik hou meer van cohesie en dat alles te pinpointen is.
Dit is nog puur de mix, louter afgerond met iZotope Vinyl (om het hoog wat te temperen) en TDR Limiter 6 GE.
En met de limiter ben ik nog niet zover gegaan: -8 LUFS op de luidste stukken.
In dit genre is het normaal gesproken -4 of -3, maar ik richt me altijd op -5.

Back