let op de sales inderdaad, de meeste plugins kun je rond de 17 euri kopen.. met 25 dollar voucher (die kode is nu elke maand, voor elke gebruiker, hetzelfde).
50 dollar vouchers worden weggegeven, vaak, zeker einde van de maand.
er zijn ook sales waar je een aantal plugins voor 0 euri kunt 'kopen'. o zoals
@peterdh al zegt.
ik heb ze wel eens duurder gekocht zoals LION, zeker hoeveel je er nu voor betaald in de juiste sale. of andere plugins, wanneer je ze heel graag gelijk wilt hebben, en was er toen ook niet zo bekend mee, alhoewel..
nu wacht ik af, behalve bij Silo, maar voor 30 euri bij introduktie, kreeg een 50 dollar voucher van iemand (KVR), was ie het meer dan waard.
PA, levert mooi spul, er is wel wat over PA te doen, het is vooral vanwege de sales. al blijft de Shadows Hill Compressor Class A (en paar anderen) de duurste, en die heb door een fout bij PA voor 0 euri.. dat zelfs nog gemeld, ticket werd gewoon gesloten, zonder reaktie. en zonder verwijderen licentie.
dus toeslaan, op KVR vind je meestal wel iemand met de kode voor deze maand, hier ook.. maar dan niet in threads.
ik heb een rijtje PA plugins, die me meer dan bevallen, de synths; Thorn, LION, Knif...
ik ben PA gekomen voor Unfiltered Audio. maar heb nu ook ander spul.
Brainworx (en wat andere 'merken') is uit eigen huis, heb ik ook een aantal van; werken goed.
leveren zeker kwaliteit, aangezien er meerdere developers bij zitten, ach, volgens mij zijn ze allemaal gewoon goed, met wat uitzonderingen (waarvan ik er 1 heb, en vind ik gewoon leuk, een gitaar-simulatie, simpel maar toch effektief).