Bono
Ouwe rot
Zijn er hier forumleden die gebruikmaken van Captain Plugins?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik gebruik niet dagelijks, maar dat komt ook omdat ik meer met hardware bezig ben je kan ze gebruiken om snel een sketch te maken het is een suite die bestaat uit captain chords, bass, melody, play and beat. Updates waren altijd gratis, en ik ga er vanuit bij de nieuwste update ook. Captain beat is ook leuk om snel een groove te maken.. meedere kits enz meedere muziek stylenGebruiken jullie veel van deze Plugins?
Hoe is de ondersteuning hiervan? Moet je bijv voor elke upgrade betalen of is dat gratis?
Dat zie je verkeerd. Ik heb talent en gebruik als sketch programma. Het gaat best diep. Je hoef muziek theorie te hebben om een goede producer te zijn. Als je wat je in je hoofd in je daw kan krijgen en kan vertalen naar een track dan ben je een goede producer.Het is bijna Magix Music Maker. Zonder talent wat akkoordjes en melodietjes bij elkaar plakken.
Of zie ik het verkeerd?
Ik gebruik Captain vooral om melodie en akkoorden op elkaar af te stemmen. De tool die in het Captain bundeltje geeft goed weer of je "in key" speelt. Captain accepteert nl. ook midi in. Je kunt hierdoor als je net als mij niet musicaal geschoolt bent je akoorden, melodie, bas gewoon inspelen en daarna checken / corigeren of het "in key" is. Wel zo gemakkelijk zonder aan creativiteit in te leveren.Het is bijna Magix Music Maker. Zonder talent wat akkoordjes en melodietjes bij elkaar plakken.
Of zie ik het verkeerd?
en de hele tijd internetconnectie aan hebben staan is voor jou geen probleem?Ik gebruik Captain vooral om melodie en akkoorden op elkaar af te stemmen. De tool die in het Captain bundeltje geeft goed weer of je "in key" speelt. Captain accepteert nl. ook midi in. Je kunt hierdoor als je net als mij niet musicaal geschoolt bent je akoorden, melodie, bas gewoon inspelen en daarna checken / corigeren of het "in key" is. Wel zo gemakkelijk zonder aan creativiteit in te leveren.