Triphop/ambient

Vooral in de ochtend is ‘ie erg effectief, zo blijkt.

De eerste seconden zijn verraderlijk - je begint met geluidjes die achteraf heel erg op de achtergrond zitten. Ik dénk dat er mensen naar de volumeknop hebben gegrepen, toen de bel ging :D

Wel een fan-tas-tische track! Heel inventief, en mooi.

De eerste seconden zijn verraderlijk - je begint met geluidjes die achteraf heel erg op de achtergrond zitten. Ik dénk dat er mensen naar de volumeknop hebben gegrepen, toen de bel ging :D

Wel een fan-tas-tische track! Heel inventief, en mooi.
Het was een goede tip. De bel gaat nu iets later en een stuk zachter. Ik heb het idee dat de track er een heel stuk beter van is geworden. Bijgevoegd de ge-update(te) versie...

Sorry, ik vind het niet mijn ding.. Ik hou van triphop en ambient, maar dan de wat diepere, relaxtere varianten.
Hier wordt ik alles behalve relaxed van.. 😅

Sorry, ik vind het niet mijn ding.. Ik hou van triphop en ambient, maar dan de wat diepere, relaxtere varianten.
Hier wordt ik alles behalve relaxed van.. 😅
Bedankt voor de reactie. Ik weet ook niet zeker of dit echt door kan als Trip Hop, maar je moet iets aanduiden. Luisterde gister weereens wat massive attack en tricky en merkte dat dot daar echt mijlen ver vanaf zit. Ik ben ook tijdens t maken niet bezig met genre.

@Tierelantijn je kunt 't ook "electronica" noemen - daar blijft het nog steeds vaag bij, maar dan schept 't net iets andere verwachtingen (hoeft 't niet per sé rustgevend te zijn).. prima "containertje" voor jouw muziek.

me like! me like! mooie sounds, alles grijpt lekker in elkaar. great!
Dank je!
@Tierelantijn je kunt 't ook "electronica" noemen - daar blijft het nog steeds vaag bij, maar dan schept 't net iets andere verwachtingen (hoeft 't niet per sé rustgevend te zijn).. prima "containertje" voor jouw muziek.
Thanks, goed idee

Back