OpenHiHats
Ouwe rot
Geprobeerd om uit één Poly800 loopje een soort nerveuze jaren '90 technotrack te maken. Was een leuk experiment.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Thx, Robi! Ik probeer van een ander stukje een B-side te maken. Heb ik een soort EP-tje.Dit beukt lekker.
Fijne sounds ook![]()
Snap ik allebei. Die bassline heb ik ook nog aan gedacht, maar hoopte dat ik ermee wegkwam en vond het zelf ook wel tof zo. Misschien probeer ik nog iets met heel lage aangehouden noten als bas.Dat nerveuze is wel gelukt.
Ik mis wel een baslijn om er echt een groove in te krijgen. Het blijft nu ook een beetje hangen in de loop, met alleen partijen aan- of uitzetten.

Lekker hoor.. gewoon wat meer puur.. back to the roots. Niets mis mee. +1Geprobeerd om uit één Poly800 loopje een soort nerveuze jaren '90 technotrack te maken. Was een leuk experiment.
Bekijk bijlage 3822409
Thanks! Ik bedacht me later dat dit de uitgelezen kans was om een keer een iets met automation en een filter/flanger/whatever te doen, gezien ik dus alléén nog een stukje audio had. Misschien probeer ik dat nog eens, iets van een filtertje oid kan het wel hebben.Ja, heel vet.
En héél nerveus. Haha.. drie minuten lang "kom, doe een filter... doe het... doe hetttttt"
Geslaagd experimentbenieuwd naar de b-kant!
Thanks! Ik bedacht me later dat dit de uitgelezen kans was om een keer een iets met automation en een filter/flanger/whatever te doen, gezien ik dus alléén nog een stukje audio had. Misschien probeer ik dat nog eens, iets van een filtertje oid kan het wel hebben.Ja, heel vet.
En héél nerveus. Haha.. drie minuten lang "kom, doe een filter... doe het... doe hetttttt"
Geslaagd experimentbenieuwd naar de b-kant!
Kan ik inkomen, ik moet zeggen dat ik juist écht behoorlijke moeite heb met de meeste analoge claps op die van de 909/808/DR-110 na. Vooral van die geribbelde analoge claps, bluugh.Ik vind hem helemaal leuk ..... alleen die sample claps krijg ik jeuk van helaasch. Maar goed, dat ligt meer aan mijzelf.