Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Waar dacht je aan? Ik wil t nummer graag kort houden, ook omdat t instrumentaal is, maar een extra laag ofzo? Pianootje?Niet verkeerd. Dat gitaartje heeft een beetje een Bob Marley-klank. Je zou het nog wat kunnen uitwerken misschien?
Bedankt,Cool en inventief !
Een zachte stemmige zangpartij van man en vrouw. Dat was in ieder geval de associatie die ik bij de eerste versie had:Waar dacht je aan? Ik wil t nummer graag kort houden, ook omdat t instrumentaal is, maar een extra laag ofzo? Pianootje?
Een zachte stemmige zangpartij van man en vrouw. Dat was in ieder geval de associatie die ik bij de eerste versie had:
Maar goed, dat is ook maar een associatie. De tweede versie is ook al fijn, alleen ben ik zelf iets minder kapot van die stuiterbalgeluidjes die in het eerste stukje met de beats meekomen.
Bedankt, goede ideeen allemaal! ik zit nu vol in (hele) andere tracks, maar hou dit zeker in mijn achterhoofd als ik nog terug keer naar deze trackMooi! Heel sfeervol, past goed bij de titel.
Vind de eerste versie fijner, rustiger. Misschien kan je de aanvulling zoeken in het sounddesign, ipv nieuwe melodie-partijen toevoegen. Wat "nostalgischer" maken. Misschien een (oud klinkende) veldopname toevoegen, of een "crappy radio"-plugin. Stemgeluid werkt (inderdaad) ook goed, kan nog steeds instrumentaal blijven.. iemand die zachtjes (hezig) mee neuriet, zoiets..
De eerste paar seconden met dat gitaar solo dacht ik dit is niets voor mij. Misschien omdat veel reggae pop songs zo zouden kunnen beginnen. Maar dit begint dus mijn beeld van gitaarsolo's al positief te veranderen