JimmyEyckmans Beta The Mad Scientist Lid sinds 7 juli 2020 Berichten 1.695 Locatie Belgie 30 april 2022 #1 Oude song herdone met neutron en ozone en raum. Alles geremixed ook. Nog door Soundcloud mastertool gehaald.
Oude song herdone met neutron en ozone en raum. Alles geremixed ook. Nog door Soundcloud mastertool gehaald.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 30 april 2022 #2 Mooi hoor, je bent een goede producer, maar na 4 minuten had ik het gehoord. Deze mocht korter. We slaan ons erdoor!
Mooi hoor, je bent een goede producer, maar na 4 minuten had ik het gehoord. Deze mocht korter. We slaan ons erdoor!
JimmyEyckmans Beta The Mad Scientist Lid sinds 7 juli 2020 Berichten 1.695 Locatie Belgie 30 april 2022 #3 e-Gloomy-nations schreef: Mooi hoor, je bent een goede producer, maar na 4 minuten had ik het gehoord. Deze mocht korter. We slaan ons erdoor! Zie meer... lol bij het leven hoort het lijden
e-Gloomy-nations schreef: Mooi hoor, je bent een goede producer, maar na 4 minuten had ik het gehoord. Deze mocht korter. We slaan ons erdoor! Zie meer... lol bij het leven hoort het lijden