Heb je de MS-20 ook al geprobeerd?Ik heb hem net ingeladen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je de MS-20 ook al geprobeerd?Ik heb hem net ingeladen
Nee was het maar waar, maar dat is van Harold Budd. Een meesterlijke pianist die veel met Eno, Cocteau Twins enzo heeft gewerkt. Ik heb er stapels CD's van.ik ga hem vanavond testen.
is die youtube demo van jou? Echt waanzinnig mooi dit zeg!
Heb je de MS-20 ook al geprobeerd?
ik hang nog steeds aan de pianoHeb je de MS-20 ook al geprobeerd?
dat wist ik niet dat het de pianoteq engine was. Ik wist wel dat het physical modeling was, maar niet dat het pianoteq was wat er onder draaide.de engine van piano v komt van pianoteq, waarom het zelf doen als om de hoek ze er al jaren jaren intens mee bezig zijn.
pianoteq is in mijn geval. nog..., geen optie, maar zeker de laatste versies zijn blijkbaar erg erg goed. wellicht eens een demo van pianoteq proberen?

Je krijgt zelfs een popup om monofoon te gaan.Neem aan dat je dan eerst de update moet aanschaffen en je vervolgens 2x SQ80 V op je account hebt waarvan je er eentje kan verkopen?en de sq80 v kan ik verkopen
Neem aan dat je dan eerst de update moet aanschaffen en je vervolgens 2x SQ80 V op je account hebt waarvan je er eentje kan verkopen?
Goed idee, ik heb hem er ook apart in staan, ik overweeg het ookik had de upgrade naar v collection 8 in de oktober sale gekocht samen met sq80 v.
de sq80v staat dan als aparte licentie in mijn account.
nu ik ook de upgrade naar v collection 9 heb gedaan, heb ik nu ook de sq80 v via v collection 9...
en staat er nog immer een aparte licentie voor de sq80 v. zoals gekocht. die is te verkopen.
, gisteravond even vluchtig de Augmented Voices geprobeerd, ik vind deze geweldig klinken en volgens mij zijn de mogelijkheden zeer uitgebreid. Er zijn ook veel meer synths geupdate met MPE, ik zag de setting al staan in de Juno en ook in de Emulator II.Ook leuk dat ze de SQ-10 er in hebben gedaan! Op eerste gehoor klinkt hij (uiteraard) dik in orde. Ik zal misschien eens een keer alle drie de VST's die ik heb (Korg, Cherry Audio en Arturia) eens vergelijken met mijn originele. Ben toch wel benieuwd hoe zich die een beetje verhouden. Qua visuals wint die van Arturia het sowieso van de andere twee VST's.Ook leuke 'nieuwe' features in die ms20.
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen ten opzichte van de echte ms20 (deze heb ik zelf helaas niet, de korg vst wel).Ook leuk dat ze de SQ-10 er in hebben gedaan! Op eerste gehoor klinkt hij (uiteraard) dik in orde. Ik zal misschien eens een keer alle drie de VST's die ik heb (Korg, Cherry Audio en Arturia) eens vergelijken met mijn originele. Ben toch wel benieuwd hoe zich die een beetje verhouden. Qua visuals wint die van Arturia het sowieso van de andere twee VST's.
Ik heb dit ook, ik heb ook de Vangelis packs maar die zijn niet zichtbaar in V4, ik ben bang dat de oude presets alleen in V3 zijn te gebruiken, ik hoop het echter niet.Mijn upgrade van V8 naar V9 is ook ingeladen. Maar ik zit FF met een klein probleempje (denkfoutje?). Als iemand het weet hoor ik graag.
Een voorbeeld: in mijn CS-80 V3 heb ik 627 presets, waarvan 66 in de 'liked' map. Bijvoorbeeld Africa Main Brass 1 en 2 (soort Toto brassjes). Als ik CS-80 V3 open zie ik die allemaal staan. Als ik in Analog Lab V naar CS-80 ga en ik klik op 'liked' komen ze ook tevoorschijn. Tot zover gaat het goed.
Als ik CS-80 V4 open zie ik maar 201 factory presets. Moet ik dan al mijn presets van V3 naar V4 exporteren, of moet ik gewoon versie V3 en V4 naast elkaar gebruiken? Beetje vreemd als dat zo werkt.
Heb er bij de vorige upgrade van V7 naar V8 ook nooit bij stilgestaan.
@LupkeII de cs 80 v3 en v4 zijn eigenlijk twee verschillende instrumenten of eigenlijk.. dat zijn ze... net als jup v3 en v4..
EDIT dus ook de presets hebben een andere indeling... en een v3 preset al zou het kunnen worden overgezet zal anders klinken..