Goede muziekdocu's en reportages op YouTube?

Hadden we deze oude al :

• Duimpje
Duimpjes: Vic

Lachen man. Goede herinneringen aan de hemkade. Jammer dat er zo weinig beelden van zijn. Die hellbounds waren te gek. 18 uur lang :beard:

Amsterdammers die dachten dat we uit Rotterdam kwamen (blijkbaar klinken Vlissingers zo) en dat hokje rechts achterin met in het begin die witte piepschuim bolletjes aan zwarte draadjes en black lights. Elke keer wel een keer vastgelopen in aan elkaar gedraaide draadjes, meestal als strop :D

Elke keer wel een keer vastgelopen in aan elkaar gedraaide draadjes, meestal als strop

hehe, de portiers die hun hand ophielden om fooi te krijgen. Zo bekend. Ik kwam al bij 'the empire', die naast het station lag. Toen deze dicht ging, gelijk 'de hem' ingerold.

hehe, de portiers die hun hand ophielden om fooi te krijgen. Zo bekend. Ik kwam al bij 'the empire', die naast het station lag. Toen deze dicht ging, gelijk 'de hem' ingerold.
Ja die gezellige portiers.
Een maat van me was een keer net een tikkeltje te bezopen. Is er iets van 5x uitgezet maar het lukte hem elke keer weer om binnen te sneaken :D

Geen idee waar ik een Nederlandstalig instructie filmpje kan plaatsen.
Maar deze heb ik zelf gemaakt.

Het is : DRUM GEEN BAS maar :
. . . . .Drum een STEM.

Voor de instructie / muziekdocu raad ik aan de ondertiteling van YouTube aan te zetten.
Daar heb ik nog al veel (hand) werk van gemaakt.
Het geeft een idee hoe de geluiden tot stand komen.
Op de lokale radio van de provincie Zeeland bij het programma
(✨idee): programma : `Zegt U het maar` 6.30u Waar iedereen kan inbellen.
Heb ik het kenbaar gemaakt, eerst toen na een dag stil van 5X kijken schoot view teller veel % omhoog van naar . . . ? ach kijk maar.
Graag commentaar.

Geen idee waar ik een Nederlandstalig instructie filmpje kan plaatsen.
Maar deze heb ik zelf gemaakt.

interessant filmpje :)

Leuk dat regels van ambtenaren leiden tot creative expressie..
B-A-G.. B-A-G.. ik weet zeker dat dat in mn hoofd blijft rondgaan als ik zo wil gaan pitten...

Back