Nicolas 2000
It's a household name
...en zonet een draaitafel gekocht. Ik begrijp het als quolo..colaco...cloclo..quelqoco...gedwongen opname overwogen wordt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nu het nog kan. De Overheid wil iedereen van het gas
Wat trouwens ook een goede remedie is: woon klein. Hier op zolder past niets meer bij, hoe graag ik ook een Moog koop. Later, als ik rijk ben...

Je net als die Pocket Operators en daar heb je een heel stel van, oppassen dus.Goede tip, totdat je de 1010 nano dingen gaat gassen, zelfs die passen overal![]()

Dat heb ik ook geprobeerd een jaarbudget maar dat ging dus helemaal mis, ik mocht maximaal 25 euro uitgeven aan Wienerschnitzels, dat is me wel gelukt maar er bleef dus veel meer geld over om gear te kopen, gek werd ik ervan, iedere keer weer alles ombouwen, aansluiten en het bleef maar doorgaan.Mijn GAS beperk ik sinds vorig jaar door een jaarbudget op te stellen + 1 redelijk cadeau voor mijn verjaardag. Was nu bijv. een Matriarch tas.
Het jaarbudget heeft een max en elke maand zet ik iets opzij. Tegen black friday is dat bedrag redelijk hoog mits ik niets eerder koop.
Uiteindelijk kan ik dan éénmaal per jaar iets kostbaars kopen, of over het jaar een aantal kleinere dingen. Software tel ik niet mee, maar dat koop ik ook weinig. Heb wat ik wil dus het zijn voornamelijk updates van bijv Reason, Ableton of FabFilter.
Ja.....dát zal het wel zijn...CAS
Dan zeg ik: gastrerenDat heb ik ook geprobeerd een jaarbudget maar dat ging dus helemaal mis
Ik kreeg via PB al een Blofeld aangeboden. Heel vriendelijk en tempting maar ik ben er nog niet helemaal over uitDit lijkt me een geschikte plek om alle apparaten die wegmogen onder de aandacht te brengen![]()