Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

meesterlijke zetJa mooi, volgens mij krijgt ie alles aan de praat en het zou me niet verbazen als ie op een gegeven moment nog allemaal van die flurry beesten op het orgel monteert die dan worden aangedreven met lucht en dan bij elke toon gaan bewegen of zo.Magnifiek wat die gast allemaal voor elkaar krijgt!![]()

En volgend jaar?20,30?Ik heb mezelf beloofd dit jaar 0 nieuwe plugins of synths te kopen. Het is inmiddels halverwege oktober en ik houd het nog steeds vol. Hoewel mijn handen af en toe jeukenHet beste is om gewoon geen YouTube-reviews te bekijken.
Heb je trouwens nog na je vraag om hulp bij het uitkiezen van de uitbreiding van je liveset iets gekocht?Ik heb mezelf beloofd dit jaar 0 nieuwe plugins of synths te kopen. Het is inmiddels halverwege oktober en ik houd het nog steeds vol. Hoewel mijn handen af en toe jeukenHet beste is om gewoon geen YouTube-reviews te bekijken.
Niet 0, maar wel weinig. Ik streef nu een bepaalde sound na, en het kan zijn dat ik daar nog wat dingen voor nodig heb. Maar dan koop ik heel bewust en alleen als ze in de aanbieding zijn.En volgend jaar?20,30?![]()
Nee, ik kwam er niet goed uit en het gaat toch om een paar honderd euro. Ik heb ook nog lang niet alles uit de Push en Live gehaald, maar het blijft wel enorm trekken. Het liefst zou ik qua DAW helemaal overstappen op Live, maar dat is weer zo'n switch. Ik heb het een avond geprobeerd en toen ben ik uit frustratie weer teruggegaan naar Studio One. Daar kan ik mee lezen en schrijven.Heb je trouwens nog na je vraag om hulp bij het uitkiezen van de uitbreiding van je liveset iets gekocht?
Het wordt nog veel leuker ook, wat video's verder heeft ie het orgel aangeloten via midi op z'n keyboard en dat staat dan weer met een Beat Step Pro bij z'n modular en maakt ie muziek met het hele spul.Magnifiek wat die gast allemaal voor elkaar krijgt!![]()

Wellicht dat dit soort dingen de kerk een boost kunnen geven en dat jongeren dan wel met of zonder pilletje komen dansen.
Yes Ham en Kaas natuurlijk.Weet jij wat in zo'n hostie zit?
) da's toch wel een droom van mij.
Mijn favoriete stuk om op zo'n orgel te spelen, het laatste deel van de derde orgel symfonie van Camille Saint Saëns.