GAS Therapy: ga je koopverslaving te lijf :)

Jammer dat ie weg is of jammer dat ik hem niet gekocht heb?

Het lijkt me een hele mooie doos, je kan er veel mee, lekker klein ding ook, das erg leuk maar ook handig. Hij klinkt ook echt goed. Iemand is er nu blij mee. :)

jammer dat jij ernaast greep.
Vind het iig een prachtige machine. ik heb er sinds kort 1. Hij klinkt super en vind de bediening fijner dan met de Syntrx.
Alleen op de Syntrx kun je dan weer wel hartjes tekenen.

Met de Moog Muse is mijn GAS wel weer even getemd.
Op termijn de OPsix module, maar de MS-5 gaat er niet meer komen.
De Cyma Forma Alt heb ik aan mij voorbij laten gaan, maar daarvoor in de plaats heb in getekend op de Koma Chromaplane.
Die Alt werd me te duur en de Chromaplane is naast betaalbaar ook interessant bij mijn andere dan muzikale creatieve uitingen
Die field kits van Koma vind ik in dit opzicht ook erg aantrekkelijk.

Voorlopig maar wachten op de Moog en tot die tijd mijn weg vinden in de MPC Key 37 en mijn studioinrichting aanpassen.

de Chromaplane is naast betaalbaar ook interessant bij mijn andere dan muzikale creatieve uitingen
Die field kits van Koma vind ik in dit opzicht ook erg interessant
Koma heel interessant merk, heb altijd de euromodule poltergeist willen testen..ben benieuwd hoe de chroma bevalt tzt

Ik ook!
Er was ook een pledge in combinatie met de field kit, maar dat scheelde niet zoveel met de normale prijs.
Ondertussen teveel dingen om mee bezig te zijn.
Die field kits lijken me een hele uitgebreide versie van de Microphonic Soundbox die ik heb.

Die Poltergiest ziet er inderdaad wel interessant uit, maar ik moet echt even alles een halt toeroepen. Ik betwijfel ook of ik hem nog kwijt kan in m'n rack.
Er zijn teveel interessante dingen, dus keuzes, keuzes.

Overigens heb ik ook een Soma Ether en ik kan mij voorstellen dat dat ook interessant is in combinatie met de Chromaplane.

Ik koop geen Koma meer. Heb er n boel van en de komplex bleek altijd n ziek kindje en nu heb ik een pedaal dat flest. En dan koop je n nieuwe voeding voor de komplex. Leveren ze een voor een update komplex waar je niks aan hebt nadat de eerste 2 die ze leverden stuk zijn. Klaar met Koma.

Kapotte koma synt ziek kindje.

document.jpg

Ik koop sinds mijn 17 premium want een ‘aand vakantiewerk doen voor een jbsystems mixer die na 3 maanden kraakt als n doos koekjes, in garantie wordt hersteld en weer kraakt, tja dan spaar je voor een meer dan maandloon kostende mixer die je dan 20 jaar op de baan hebt en je niet in de steek laat. Les vroeg geleerd, jammer dat moog niet zo premium blijkt, en tja koma is dan ook natuurlijk maar boutique spul he.

Ik heb veeeeel spul, over wat heerlijk blijft werken horen jullie me natuurlijk niet klagen,die lijst is langer 😎

Ik was ook niet kapot van moog en zijn manco’s en defecten. Zeker voor zulke premiumprijzen. Staat op dezelfde tier als behringer bij mij. Al is daar de prijs kwa kwaliteit meer in verhouding

Moog is niet meer wat het ooit was ben ik bang

Ik zie net een filmpje waarop iemand laat zien dat de layout een bedrukt stuk vinyl is en een beetje loslaat bij z’n sliders. Dus geen directe graphics op staal. Dat vind ik wel apart voor 3500,- ik overweeg de muse niet maar dit is niet ok voor mensen die hem wel graag willen vind ik

De voyager was ook een lexan sticker overlay

Ik zie net een filmpje waarop iemand laat zien dat de layout een bedrukt stuk vinyl is en een beetje loslaat bij z’n sliders. Dus geen directe graphics op staal. Dat vind ik wel apart voor 3500,- ik overweeg de muse niet maar dit is niet ok voor mensen die hem wel graag willen vind ik
(Bijna?) alle Moogs gebruiken dat soort stickers, inclusief de Moog One. Zegt niet echt iets, direct zeefdrukken op staal is waarschijnlijk zelfs goedkoper, maar ook kwetsbaarder. Dat het loslaat is uiteraard niet de bedoeling, en ook niet gebruikelijk (in elk geval niet bij de pre-Muse Moogs).

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Ok nou misschien is het wel een goed ding dan, kan het idd nog aangpast worden..

Back