Heel tof. Die aparte maatsoort, lekkere sounds (zowel de beats als de synths enzo) en fijne harmonieën doen het wel voor mij. Deze moet ik ook zeker nog een keer luisteren.
Iets meer info dan alleen een linkdump was overigens wel aardig geweest.
Heel tof. Die aparte maatsoort, lekkere sounds (zowel de beats als de synths enzo) en fijne harmonieën doen het wel voor mij. Deze moet ik ook zeker nog een keer luisteren.
Iets meer info dan alleen een linkdump was overigens wel aardig geweest.
Bedankt voor de aardige woorden. Je hebt gelijk over het dumpen van de baan zonder enige nuttige informatie erover. Sorry daarvoor, maar het is gewoon omdat ik me niet zeker genoeg voel over mezelf en mijn werken in het algemeen. Hoe dan ook, ik zal proberen een paar details toe te voegen.
Eerst schreef ik de midi-partijen en de drumbeat. Het is een mix van 5/4, 4/4, 3/4 maatsoorten. 92 BMP. Harmonisch beweegt de track rond E mineur, C mineur, Ab majeur en Ab mineur.
Ik volgde een paar hardwaresynths (Moog Matriarch en Dave Smith Evolver) en zachte synths (Sylenth1 en Omnisphere).
De volgketen was als volgt: synth/drum --> api channel strip --> fatso --> burl adc.
Ik heb de track ITB gemixt. De mastering is gedaan bij Abbey Road Studios (ze hebben een geweldige online masteringservice).
Mocht je (of iemand) nog vragen hebben, stel ze gerust.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.