Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Live mag ook thuis live?
Even benieuwd hoe breed of hoe specifiek deze thread bedoeld is, om thread-starter z'n initiatief te respecteren & te begrijpen.
Soort van etalage van setups (hoe gek kun je het maken), ...
... of discussie over afwegingen om live niet in je hemd te komen staan door gear-trouble (uitgebreid vs foolproof), ... etc
... of gewoon alles wat opduikt ?
Groet!
Vooral leuk ook als je goed kan zien wat iemand doet terwijl die bezig is, ik vind het leuk om te herkennen wat iemand gebruikt en hoe die dat toepast. :-)
Interessanter vind ik inderdaad om iemand echt goed bezig te kunnen zien, maar als het goed luisterbaar is, dan is dat ook gewoon oké.OK check, meer dat camerastandpunt van 1e clipje hier dan bedoeld, niet zozeer wat je vanuit het publiek kunt zien.

Interessanter vind ik inderdaad om iemand echt goed bezig te kunnen zien, maar als het goed luisterbaar is, dan is dat ook gewoon oké.![]()

)Ik maak regelmatig een video van een jam.Absoluut !
Alle vormen van live performen zijn toegestaan, zolang het maar met synths, sequencers, samplers, modulars etc is en niet met typische DJ gear.
Vooral leuk ook als je goed kan zien wat iemand doet terwijl die bezig is, ik vind het leuk om te herkennen wat iemand gebruikt en hoe die dat toepast. :-)
Filmpje in de eerste post is overigens niet van mijzelf, maar ik vond hem wel leuk om hier te posten.
Kom maar op er mee! :-)Ik maak regelmatig een video van een jam.
Dat is dan niet echt een 'set' (daar is m'n setup minder geschikt voor), maar wel 'live' (natuurlijk wordt er midi opgenomen, want ik heb maar 2 handen).
Zou dat ook zijn wat je bedoelt?
Deze is wel redelijk representatief voor wat er zoal gejamt wordt in m'n hok.Kom maar op er mee! :-)