Modwaev - Eye Of The Sentient Machine

Klinkt alsof het in een nieuwe Bourne film achter een achtervolgingsscene hoort!

Breaks en synthjes

Toffe track, plenty verhaal en energy in de track. Puntje van feedback, ik denk dat de track nog beter uitkomt als je iets aan de mix veranderd. Let me be clear, ik ben totaal geen mix hero, heb er zelf veel moeite mee, en ik vind het makkelijker om te benoemen war er “mis” is in iemand anders zij track dan mijn eigen shit. Maar wat me hier opvalt, bv in het begin, dat alles even belangrijk is, en op de voorgrond klinkt. Alles speelt tegelijk en even luid zeg maar, ik zou in het begin die synth stuff wat meer naar de achtergrond verhuizen en de drums wat prominenter maken (pads naar achteren of misschien zelfs weg, lead mag wel naar voren).., nou ja, ik zou…. Het experimenten waard denk ik….

Toffe track, plenty verhaal en energy in de track. Puntje van feedback, ik denk dat de track nog beter uitkomt als je iets aan de mix veranderd. Let me be clear, ik ben totaal geen mix hero, heb er zelf veel moeite mee, en ik vind het makkelijker om te benoemen war er “mis” is in iemand anders zij track dan mijn eigen shit. Maar wat me hier opvalt, bv in het begin, dat alles even belangrijk is, en op de voorgrond klinkt. Alles speelt tegelijk en even luid zeg maar, ik zou in het begin die synth stuff wat meer naar de achtergrond verhuizen en de drums wat prominenter maken (pads naar achteren of misschien zelfs weg, lead mag wel naar voren).., nou ja, ik zou…. Het experimenten waard denk ik….
Thanks voor de feedback, ik kan me daar zeker wel in vinden. Heb over het algemeen beetje hetzelfde, inschatten van mix vind ik lastig al merk ik dat ik het eindelijk iets beter onder de knie krijg. En dat laatste is voor een deel gekomen door kritische oren van anderen. Zal de balans nog een keer onder de loep nemen, tnx!

Dik.

Op 3:04 komt er een kick bij.. kan het zijn dat die nét iets te vroeg is..? Ligt voor m'n gevoel niet helemaal lekker in de groove.. of ik moet niet zeuren en eraan wennen, kan ook. In elk geval een toffe track.

Die tip van @Fifth Bot is een goeie, zou ik zelf ook vaker aan mogen denken..

Alles zit altijd op de grid en al moet ik daar soms eigenlijk van af proberen te wijken was dat hier niet een bewuste keus :)

is 't een sample? dan kan je ook het startpunt effe checken, en 'm op de grid houden..

maar...

zo had ik hem niet gevoeld

en dat telt. als 'ie voor jou klopt, dan klopt 'ie :)

(of hoor je 't zelf nu ook..?)

Laatst gewijzigd:
Back