2049

Toen ik in de bioscoop zat, en de trailer van deze film zag, verdween ik in de stoel...

De eerste grondnoot weerklonk...

Alles klopte... De sfeer, de regen, de voertuigen, de karakters, de nooit verdwenen CCCP, de Atari reclame, en toen.........

Kwam Harrison Ford uit het donker...

Prachtige sequel...

Vind het super om te spelen, vooral de melodie op de lage tonen, dat had ik voor de trailer nog niet gehoord...

Omdat ik sinds kort al mijn synths "fatsoenlijk" op elkaar heb aangesloten wilde ik dit even delen, het was een testrecording.

mooi! koudste?? synth? dan is mijn zintuig omgekeerd....
Kleine kwinkslag naar zijn roemruste internet reputatie ;-) En met een beetje RE-201 krijg je zelfs een baksteen aan de praat...

Ik denk echt, dat ik geen ander FX ooit nodig denk te hebben...

Laatst gewijzigd:
Een CS-80 sound met een Roland....
da's nie koud, da's cool! :okdan:
Grazie....

Het klopt wat men zegt, dat de Roland koud klinken kan, door de hpf en bpf... Maareh, er is eveneens een hoop warmte te vinden, maar niet zo evident als bv op een Jupiter 4.

Omdat ik onlangs mijn studio goed heb opgezet hoor ik nu meer dan vroeger, en ben ik ook meer met de JP-6 bezig... en ontdek ik leuke (subjectief) geluiden...

Toen ik in de bioscoop zat, en de trailer van deze film zag, verdween ik in de stoel...

De eerste grondnoot weerklonk...

Alles klopte... De sfeer, de regen, de voertuigen, de karakters, de nooit verdwenen CCCP, de Atari reclame, en toen.........

Kwam Harrison Ford uit het donker...

Prachtige sequel...

Vind het super om te spelen, vooral de melodie op de lage tonen, dat had ik voor de trailer nog niet gehoord...

Omdat ik sinds kort al mijn synths "fatsoenlijk" op elkaar heb aangesloten wilde ik dit even delen, het was een testrecording.
Echt prachtig gespeeld en geprogrammeerd.
Ik ben al een tijdje op zoek naar goede voorbeelden en tutorials over sounddesign.
Vooral over layers en velocity switchen is weinig te vinden.
Welke tips of tutorials vind jij een goede springplank?

Back