Samplers van KrissKross op Marktplaats

Knop

Stamgast
Elke keer als ik op Marktplaats kijk naar samplers, kom ik de naam KrissKross tegen. Ze hebben nogal wat Akai's te koop staan. De 950's en 1100's vliegen je om de oren. Iemand hier ooit weleens zaken mee gedaan? Grootaanbieder? Verzamelaar? OF is het een hoax?

Elke keer als ik op Marktplaats kijk naar samplers, kom ik de naam KrissKross tegen. Ze hebben nogal wat Akai's te koop staan. De 950's en 1100's vliegen je om de oren. Iemand hier ooit weleens zaken mee gedaan? Grootaanbieder? Verzamelaar? OF is het een hoax?
Deze verkoper zegt in Luxenbourg te zitten, maar ik denk dat dit alleen een belastingtechnische weergave van zaken betreft. Dit lijkt me namelijk meer handel dan incidentele verkoop. Kom deze verkoper ook tegen op andere platforms overigens en niet alleen met samplers. Prijzen zijn altijd hoog en hetgeen aangeboden meestel in middelmatige staat. Best kans dat deze verkoper ook hier op het Synthforum aanwezig is onder een andere naam.

Die vakt mij ook al een tijdje op. Hij zit ook op 2ehands, zijn naam wijzigt nog wel eens, heeft telkens een andere plaats (Amsterdam, Luxemburg of Polen), verkoopt samplers te duur en ze staan regelmatig op verkocht of gereserveerd terwijl er goedkopere nog te koop staan.

Al met al voor mij genoeg redenen om het niet te vertrouwen.
Sowieso vraagt hij altijd de hoofdprijs + opleg dus dan haalt ik al af.

Heb het hem zelf uiteraard ook gevraagd: hij geeft aan dat het eigen collectie is en dat hij inkrimpt vanwege tijd/ruimte. Kan natuurlijk gewoon kloppen he. Maar hij heeft wel érg veel classics hoor. Ik ben op zn minst... op mn hoede dan. En lichtelijk jaloers. Vraag me af welk type Ferrari hij gaat kopen van al het geld.

Foto's lijken wel telkens op elkaar, dat dan weer wel. Vaak zelfde tafeltje, of altgans dat lijkt iig zo.

Kan ook iemand zijn die 10 jaar geleden slim heeft ingekocht en nu een Lamborghini wilt :engel:
Hij verkoopt die spullen wel echt volgens mij, maar hoeveel gelijke modellen heeft iemand in z'n studio staan? En de hoofdprijs is gerechtvaardigd als iets (near) mint is, maar ik zie voornamelijk middelmatige tot brakke exemplaren voorbij komen helaas, die hebben m'n interesse sowieso niet.

Back