Dan heb ik er ook nog eentje voor jou :
Dat vind ik heel lekker luisteren...
Ben benieuwd wat dat over mijn iq zegt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dan heb ik er ook nog eentje voor jou :
goed voor die kids!!

Is onderzocht... achtergrondmuziek stimuleert koopgedrag. Dus met muziek in de winkel kopen mensen meer.Wat is er mis met stilte, waarom moet iedere seconde dat je ergens bent muzikaal worden aangekleed ?
Rick Beato zou meteen erna, een video kunnen maken met het tegenovergestelde.. zoals deze dude: (ja hij is druk!)
Ik denk dat dit werkelijk begonnen is met de algoritmen en de cultuur volgde.Ik vraag me af of het niet ook, naast alle algoritmes die bijhouden wat mensen leuk vinden en vervolgens 'hetzelfde' proberen te maken, ook een culturele verschuiving is - een verschuiving richting een namaakcultuur.
Ik bedoel, de best bekeken programma's op tv gaan erover hoe goed een bepaalde zanger(es) een andere zanger(es) na kan doen, Tiktok staat vol met dansjes die anderen (mijn kinderen bijvoorbeeld) nadoen, YouTube staat vol met filmpjes over hoe je iets het beste na kunt tekenen, na kunt maken, how to sound like... how to make techno like...
Voor ons oude zakken is dat misschien bron voor irritatie, maar een hele generatie groeit op in en met deze cultuur waar imitatie veel hoger gewaardeerd wordt dan een aantal decennia geleden - misschien, het is maar een idee.
Omdat je in de stilte gaat nadenken en dat moeten we niet hebben. Lekker dekentje eroverheen en dan komt het allemaal goed.Wat is er mis met stilte, waarom moet iedere seconde dat je ergens bent muzikaal worden aangekleed ?
Wat is er mis met stilte, waarom moet iedere seconde dat je ergens bent muzikaal worden aangekleed ?
Wat is er mis met stilte, waarom moet iedere seconde dat je ergens bent muzikaal worden aangekleed ?

Welke muziek hou jij absoluut niet van?Probeer ik 'n keer een simpele oplossing aan te dragen.. is 't weer niet goed.
Maar niemand is 't zelfde.. Weet je.. het valt mij niet eens op.. als ik ergens in een openbare gelegenheid ben zijn er zoveel andere prikkels om heen dat ik het vaak niet eens hoor..

Nu lijkt het topic wel weer verder verschoven te zijn van Boring, naar hinderlijk overal aanwezig, naar goede/slechte smaak.Welke muziek hou jij absoluut niet van?
(Retorische vraag) dan ga ik dat de hele dag draaien in jouw buurt, elke dag, overal, waar jij komt. Okay?![]()
Hahaha...Welke muziek hou jij absoluut niet van?
(Retorische vraag) dan ga ik dat de hele dag draaien in jouw buurt, elke dag, overal, waar jij komt. Okay?![]()

Ik analyseer muziek ook gewoon een beetje ofzo.. ik vind het nooit echt storend. Sorry maar ik ben misschien immuun voor crap ofzo.. 
Dat gevoel heb ik ook dat het vooral niet je eigen keuze is of de muziek aanstaat.Ik vraag me af, als overal de muziek zou draaien die jij te gek vind, of dat helpt. Of gaat het je er meer om, dà t er overal muziek ongevraagd draait, ongeacht goed/slecht naar jouw smaak?