Ik luister eigenlijk vrij weinig muziek en heb dus bijna geen idee wat er leeft op dat gebied.
Uiteraard krijg ik er weleens iets van mee, maar meestal boeit het me niet.
Soms ben ik verrast over hoe slecht iets is (al die autotune shit bijvoorbeeld), maar soms ook positief.
Hitlijsten hebben mij nooit geïnteresseerd.
Ik draaide in mijn jonge jaren voornamelijk ABBA en Jarre en dat is eigenlijk nog steeds zo (enigszins gechargeerd).
In mijn dagelijks bestaan als huisman vertoef ik voornamelijk in stilte.
De radio heb ik nooit aan en luisteren doe ik naar door mij gekozen muziek en dan vaak ook niet langer dan een halfuur/uurtje.
Tijdens lange autoritten staat er vaak wel muziek op, maar dan nog geen radio.
Net als Nap kan ik niet tegen reclame en de zelfingenomenheid van de meeste radio- tn tv-presentatoren die hun eigen gelul belangrijker vinden dan wat dan ook.
Stilte inspireert mij. Niet alleen in muziek, maar ook in de andere dingen die ik doe. In stilde kan ik nadenken en kom ik op ideeën.
Tijdens mijn huishoudelijke bezigheden heb ik weleens een interessante podcast aan of Radio Bergeijk (die overigens een fantastische collectie foute muziek hebben), maar meestal is het stilte.
Vraagje in het algemeen. Komen jullie nooit op feestjes ofzo, of gaan jullie nooit ergens uiteten?
Ik kom inderdaad zo min mogelijk op feestjes en uit eten gaan gebeurt ook zelden.
Ik ben nogal 'huismusserig'. Ik houd niet van drukte en menigten. Teveel prikkels en ik heb gewoon een heel leuk huis waar ik alles heb waar ik gelukkig van wordt.
Mijn studio, bibliotheekje, virtuele cockpit en alle andere dingen waarmee ik vermaak.
Wat betreft het commentaar van het filmpje in het openingsbericht.
Ik vind dat soort dingen zelden interessant. Vaak omdat ik er prima in slaag de dingen die mij niet aanstaan uit mijn leven te filteren.